Pusse opp skap

W1ke

Elsker forumet
Ikke helt sikker på om jeg poster dette riktig nå, men prøver likevel.

Har mange trehvite skap, hyller, seksjon, vitrineskap. Alt er slik som vi har fått oppgjennom årene, pga dårlig økonomi. Jeg har aldri hatt noe sans for interiør, så det har egentlig ikke gjort meg noe. 

Men nå begynner jeg å bli så gammel at jeg ønsker å ha en stil, min stil. Men pga dårlig økonomi, så må jeg gjøre det beste utav det vi har.

Fikk et mørk brunt bord i bryllupsgave. Tror det er fra bohus eller skeidar. Sånn "nagler" oppå plata å noe smijernspynt på sidene. Har sort skinnsofa, og er ellers glad i sort smijern pynt, type black design.

Så har lyst til å male, beise eller noe alle de trehvite skapene i samme mørke brune farge som bordet.

Men hvordan gjør jeg det? Maling - beis? Spray, rull eller pensel? Bytte ut knotter? Til hva, kjøpes hvor? Er dette noe man kan gjøre innendørs, når man har små barn i huset eller må man ut?

Helt nybegynner, uten peiling på noe... Så ALLE tips mottas med takk[:D]

Har alltid gjort det inne, om kvelden, med lufting[:)] Dersom det er ubehandlet hadde jeg beiset det mørkt isåfall.. Bruker svamp og drar det ut,blir mye finere da[;)] Si fra om at du ønsker en farge som passer til bombay møbler[:)]  

Back
Topp