Pusse opp og maling

Kirsebær13

Første møte med forumet
Heisann,
Vi har akkurat kjøpt ny leilighet og tro meg den trengs å males. :)
Jeg vil jo gjerne rekke å male det meste så fort som mulig, så mitt spørsmål er til dere ang det?
Er det ok å male? Det går jo an å male med Sence?! Legen min sa at hun ikke hadde malt om hun hadde vært meg, så da tenker jeg jo at kanskje det er greit å høre på hun.
Men jeg vil så gjerne hjelpe til...

Jeg holder på å male gangen og der bruker jeg Sens maling og da skal det jo liksom være trygt. :-D

Ikke noe problem og male med sens :) 

Med sens hadde jeg nok malt :-)

Men så bra!!
Da hører jeg på dere å maler i vei...men sense vel å merke. ;)

øhhh... jeg maler med wonderwall jeg :( bare bittelitt da, og god lufting!

Jeg malte omtrent hele huset når jeg ventet minste snuppa,malte med sens og greenroom og det sa legen min var ok:-)

Malte med sens da jeg skulle ha storebror, men svigermor ble hysterisk og malte ferdig alt mens vi var på ferie. (Uten å bruke maskeringstape, takk skarr'u ha )

Jeg har kommet til å mala jeg også, oljemaling en helst skal holde seg unna... Bare og male og luft ivei :-) Skjønne du vil hjelpe til, så ønsker deg lykke til med arbeidet :-)

Samboeren min skal male et par vinduskarmer nå i helgen, hvor vi må bruke oljemaling, da det er det som er brukt på alle vinduskarmer og dørkarmer ellers i huset. (Gir litt annerledes finish utseendemessig enn Sens, for de som ikke vet. Lettere å jobbe med også.) Bør jeg helst ut av huset, eller tror dere det går greit om jeg ikke "står oppi" malingslukta, lufter hele dagen, lukker dører til soverom osv?

Back
Topp