pusse opp kjøkken

ORIGINAL: tinav

ORIGINAL: Joffen

Vi bygde hus i 2008 og valgte da Ikea-kjøkken, Ståt! Alle hvitevarene bortsett fra kjøleskapet er fra Ikea! Er veldig fornøyd[:)] Oppvaskemaskinen tørker bra hvis jeg alltid passer på at det er glansmiddel i! (Fikk oppvaskemaskinen med på kjøpet, var tilbud hvis du kjøpte flere hvitevarer hos Ikea[:D])

Induksjonstoppen er jeg kjempefornøyd med, komfyren må man bli kjent med. Må bare bruke lavere temperatur enn det som står i oppskriften[:)] Microen er god!

Jeg har ihvertfall ikke noe å utsette på kjøkkenet, jeg betalte bare 52 000 kr for alt!!! Satt det opp selv ved hjelp av slekt[:)] Og det er 25 års garanti på det, så det er kvalitet!

(Mamma pusset opp kjøkken i fjor via et kjøkkensenter, kostet vel 200 000 kr. Og det har vært problem fra ende til annen. Så jeg hadde garantert valgt Ikea en gang til hvis jeg skulle hatt nytt!!!)

for et nyyyydelig kjøkken da!!!! [:D] akkurat det samme som vi har sett på. velger uten tvil det nå [:D][:D] greit å se en "live" versjon [:D]

Ja, greit å se det montert[:)] Er kjempefornøyd med størrelse og spesielt den store benkeplaten! Anbefaler det hvis du har plass nok! Ang blandebatteri, så er det som de andre sier over her at ingen rørleggere vil montere det. Jeg fikk min onkel til å gjøre det og har ikke hatt noen problem[:D]

ORIGINAL: tinav

ORIGINAL: lomittra

Vi kjøpte det i nov 2009. I jan 2010 måttee vi bytte blandebatteriet... Koketoppen, microen, og kjøleskapet er vi veldig fornøyde med [:)] Komfyren steker ujevnt [:@] Oppvaskmaskina tørker dårlig [&:]

Om jeg skulle hatt nytt igjen hadde jeg definitivt ikke tatt integrert kjøleskap og oppvaskmaskin for de er mye mindre enn vanlig!

Alt i alt er jeg fornøyd, fikk et fint kjøkken til en grei pris [:)]

okay... fikk beskjed at det kunne være lurt å kjøpe døra til oppvaskemaskinen. skal ikke bytte oppvaskmaskin, men når vi skal så kunne vi fått integrert.. men kanskje ikke så lurt det da??? [8|]

Om man tenker over det på forhånd, og syns det er greit at den er mindre så er det jo bare å kjøre på [:)] Jeg tenkte rett og slett ikke over at både den og kjøleskapet nødvendigvis er både litt smalere og ikke så dype. Oppvaskmaskinen fungerer den, og er god å plasere i [:)] Ser en annen skriver at den tørker bra om man passer på at det er glansmiddel hele tiden [:)]

Vi betalte ca 50 000,- for alt. Jeg og pappa som monterte og hengte opp, og det gikk veldig greit. Var ikke så vanskelig som man tror på forhånd [:)]

Vi har fått anbefalt av ei som designer kjøkken (blant annet IKEA-kjøkken) at blandebatteriene ikke er noe tess. Vi har akkuratt fått kjøkkenet vårt, og vi har kjøpt ORAS blandebatteri. Jeg så på en test i dag at vaskemaskinen ikke er noe tess på grunn av at den bruker mye strøm og vann, men at den vasker veldig bra. Jeg syntes kanskje den er litt klønete innredet, og tallerker på 28 cm har ikke så mye plass inn i der. Vi er derimot ekstremt fornøyd med vår 80 cm brede stekeplate og ovnen som begge er fra IKEA.
Vi har IKEA-kjøkken er og dritfornøyd!!! Mye bedre enn vår Beeck luksuskjøkken fra tyskland som kostet 3 ganger så mye...
Kjøleskap har vi kjøpt utenom fordi vi ikke ønsket integrert, og vi ønsket side-by-side...

Back
Topp