ORIGINAL: tinav
ORIGINAL: Joffen
Vi bygde hus i 2008 og valgte da Ikea-kjøkken, Ståt! Alle hvitevarene bortsett fra kjøleskapet er fra Ikea! Er veldig fornøyd[:)] Oppvaskemaskinen tørker bra hvis jeg alltid passer på at det er glansmiddel i! (Fikk oppvaskemaskinen med på kjøpet, var tilbud hvis du kjøpte flere hvitevarer hos Ikea[:D])
Induksjonstoppen er jeg kjempefornøyd med, komfyren må man bli kjent med. Må bare bruke lavere temperatur enn det som står i oppskriften[:)] Microen er god!
Jeg har ihvertfall ikke noe å utsette på kjøkkenet, jeg betalte bare 52 000 kr for alt!!! Satt det opp selv ved hjelp av slekt[:)] Og det er 25 års garanti på det, så det er kvalitet!
(Mamma pusset opp kjøkken i fjor via et kjøkkensenter, kostet vel 200 000 kr. Og det har vært problem fra ende til annen. Så jeg hadde garantert valgt Ikea en gang til hvis jeg skulle hatt nytt!!!)
for et nyyyydelig kjøkken da!!!! [:D] akkurat det samme som vi har sett på. velger uten tvil det nå [:D][:D] greit å se en "live" versjon [:D]
Ja, greit å se det montert[:)] Er kjempefornøyd med størrelse og spesielt den store benkeplaten! Anbefaler det hvis du har plass nok! Ang blandebatteri, så er det som de andre sier over her at ingen rørleggere vil montere det. Jeg fikk min onkel til å gjøre det og har ikke hatt noen problem[:D]