pusse opp kjøkken

tinav

Forelsket i forumet
ja nå skal vi pusse opp [:D][:D][:D] WOHO!!!! gleder meg sinnsykt! vi har funnet et flott ikeakjøkken og er ivirg etter å bestille.. MEEEn vi er så usikre på hvitevarene der og blandebatterier [&:] har fått flere ulike meninger om dette. så da spør jeg dere da novemberdamer [:D]

Noen her som har erfaringer med hvitervarer og blandebatterier fra IKEA???? evt. har kommet over et tilbud på noe bra et annet sted? [:D]

blir super happy for respons!!!! [:)][;)]

Foreldrene mine har en ikea oppvaskmaskin og ventilator. Begge er omkring 5 år nå og høres ut som skurtreskere begge to.
Så tror det kan lønne seg i lengden å kjøpe noe som er kjent for kvalitet.

Gratulerer med oppussingsplaner! Heldiggris! Jeg har kjøkken fra 1954 som også trenger oppussing, men alt må gjøres fra bunnen av, vegger og tak og gulv så blir å vente litt til. Ikeakjøkkenet er veldig fint, og god kvalitet også.

ORIGINAL: frøken85

Foreldrene mine har en ikea oppvaskmaskin og ventilator. Begge er omkring 5 år nå og høres ut som skurtreskere begge to.
Så tror det kan lønne seg i lengden å kjøpe noe som er kjent for kvalitet.

Gratulerer med oppussingsplaner! Heldiggris! Jeg har kjøkken fra 1954 som også trenger oppussing, men alt må gjøres fra bunnen av, vegger og tak og gulv så blir å vente litt til. Ikeakjøkkenet er veldig fint, og god kvalitet også.

blir så i tvil når jeg hører om disse tilfellene.. har en svoger som heller ikke er fornøyd, men han pusset også opp for 5 år siden. kanskje de har forbedret seg på den tiden? [8D]

takk for det! [:D][:D][:D] en av de kjekkeste rommene i et hus for meg så dette blir bra! [:D] da blir hele toppetasjen fornyet fra topp til tå [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Vet du,de fleste je har hørt om som har det,er svæææært fornøyde [:)]

det kan vell ikke være så gale, bare jeg ikke tar det billigste tenker jeg [8D]

Vi har ikea kjøkken og er superfornøyde med det. Vi valgte blandebatteri fra rørleggerkompisen vår og hadde hvitevarene fra før så har ingen erfaring med det. Men vi har en innebygd ikea mikro som er helt super + avtrekksvifte som gjør jobben.

VG har forøvrig en sak idag:
http://www.vg.no/nyheter/bolig/artikkel.php?artid=10099987

jeg har hørt mye bra om ikea hvitevarene...  men også dårlige ting..
Men tror det er sånn at alle har forskjellige meninger og erfaringer med ikea..
Vi skal bygge på ikeakjøkkenet vårt etterhvert.. å da skal vi ha hvitevarer derifra også...! (ikke kjøleskap for det har vi nettopp kjøpt nytt)

Før vi flyttet hadde vi IKEA kjøkken m/kjøleskap, oppvaskmaskin, komfyr og avtrekksvifte..
Veldig fornøyde vi altså..
Det var nytt i 2006.. [:D]

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Vi har ikea kjøkken og er superfornøyde med det. Vi valgte blandebatteri fra rørleggerkompisen vår og hadde hvitevarene fra før så har ingen erfaring med det. Men vi har en innebygd ikea mikro som er helt super + avtrekksvifte som gjør jobben.

VG har forøvrig en sak idag:
http://www.vg.no/nyheter/bolig/artikkel.php?artid=10099987

hehe, jaja. vakset rent hvertfall [8D] neida. men godt dere har en god erfaring da [:)]

høres bra ut damer [:)] tror jaggumeg jeg skal få til å bestille et kjøkken denne uka [:D][:D] HURRA!!

Vi lurer på det samme [:)]
Skal på ikea neste tirsdag og kjøpe kjøkken. Kjekt at de har tilbud på kjøkken nå da [:D]
Hvilket kjøkken skal du ha?

ORIGINAL: Barbamamm@

Vi lurer på det samme [:)]
Skal på ikea neste tirsdag og kjøpe kjøkken. Kjekt at de har tilbud på kjøkken nå da [:D]
Hvilket kjøkken skal du ha?

ja det var praktisk [:)] vi har valgt ståt. har dere tenkt på hvilket da?

vi har hatt to ikeakjøkken... hvitevarene er jo whirlpool, så vil du ikke ha det så er det bare å bestille fra et annet sted... det er samme mål som alle andre hvitevarer! [;)] blandebatteriene har vi vært fornøyde med, vi har vært fornøyde med ALT vi! [:D]

Har hatt to Ikea kjøkken og er veldig fornøyd. Hadde oppvaskmaskin derfra i forrige kjøkkenet mitt og var i grunn fornøyd med den, bortsett fra at jeg syns den var veldig lav inni. Fikk ikke plass til mine middagstallerken inni[&:]

Blandebatteriet fra Ikea ville ikke rørleggeren vi hadde her montere, fordi de er ikke godkjent etter Norsk standard kun europeisk standard. Så vi måtte kjøpe et blandebatteri på vanlig rørleggerforretning.

Vi kjøpte det i nov 2009. I jan 2010 måttee vi bytte blandebatteriet... Koketoppen, microen, og kjøleskapet er vi veldig fornøyde med [:)] Komfyren steker ujevnt [:@] Oppvaskmaskina tørker dårlig [&:]

Om jeg skulle hatt nytt igjen hadde jeg definitivt ikke tatt integrert kjøleskap og oppvaskmaskin for de er mye mindre enn vanlig!

Alt i alt er jeg fornøyd, fikk et fint kjøkken til en grei pris [:)]

ORIGINAL: lomittra

Vi kjøpte det i nov 2009. I jan 2010 måttee vi bytte blandebatteriet... Koketoppen, microen, og kjøleskapet er vi veldig fornøyde med [:)] Komfyren steker ujevnt [:@] Oppvaskmaskina tørker dårlig [&:]

Om jeg skulle hatt nytt igjen hadde jeg definitivt ikke tatt integrert kjøleskap og oppvaskmaskin for de er mye mindre enn vanlig!

Alt i alt er jeg fornøyd, fikk et fint kjøkken til en grei pris [:)]

okay... fikk beskjed at det kunne være lurt å kjøpe døra til oppvaskemaskinen. skal ikke bytte oppvaskmaskin, men når vi skal så kunne vi fått integrert.. men kanskje ikke så lurt det da??? [8|]

Vi bygde hus i 2008 og valgte da Ikea-kjøkken, Ståt! Alle hvitevarene bortsett fra kjøleskapet er fra Ikea! Er veldig fornøyd[:)] Oppvaskemaskinen tørker bra hvis jeg alltid passer på at det er glansmiddel i! (Fikk oppvaskemaskinen med på kjøpet, var tilbud hvis du kjøpte flere hvitevarer hos Ikea[:D])

Induksjonstoppen er jeg kjempefornøyd med, komfyren må man bli kjent med. Må bare bruke lavere temperatur enn det som står i oppskriften[:)] Microen er god!

Jeg har ihvertfall ikke noe å utsette på kjøkkenet, jeg betalte bare 52 000 kr for alt!!! Satt det opp selv ved hjelp av slekt[:)] Og det er 25 års garanti på det, så det er kvalitet!

(Mamma pusset opp kjøkken i fjor via et kjøkkensenter, kostet vel 200 000 kr. Og det har vært problem fra ende til annen. Så jeg hadde garantert valgt Ikea en gang til hvis jeg skulle hatt nytt!!!)

Vi kjøpte Ikea kjøkken får litt over 1år siden, vi har delvis hvitevarer fra Ikea, er fornøyd med dem, men blandebatterier har vi fra rørleggerforretning [:D]

ORIGINAL: Joffen

Vi bygde hus i 2008 og valgte da Ikea-kjøkken, Ståt! Alle hvitevarene bortsett fra kjøleskapet er fra Ikea! Er veldig fornøyd[:)] Oppvaskemaskinen tørker bra hvis jeg alltid passer på at det er glansmiddel i! (Fikk oppvaskemaskinen med på kjøpet, var tilbud hvis du kjøpte flere hvitevarer hos Ikea[:D])

Induksjonstoppen er jeg kjempefornøyd med, komfyren må man bli kjent med. Må bare bruke lavere temperatur enn det som står i oppskriften[:)] Microen er god!

Jeg har ihvertfall ikke noe å utsette på kjøkkenet, jeg betalte bare 52 000 kr for alt!!! Satt det opp selv ved hjelp av slekt[:)] Og det er 25 års garanti på det, så det er kvalitet!

(Mamma pusset opp kjøkken i fjor via et kjøkkensenter, kostet vel 200 000 kr. Og det har vært problem fra ende til annen. Så jeg hadde garantert valgt Ikea en gang til hvis jeg skulle hatt nytt!!!)

for et nyyyydelig kjøkken da!!!! akkurat det samme som vi har sett på. velger uten tvil det nå greit å se en "live" versjon

Back
Topp