pusse opp barnerom!

2barnsmamma

Glad i forumet
Vi har jo fått bekreftet jente to ganger nå, og den siste gangen på 3D, da sa han at det var 99% sikkert...men..skal jeg tørre å male barnerommet rosa?? Har sååå lyst[:)] Har dere malt barnerom i farger etter kjønn??

om dem har sagt det på 3D at det er jente så er det vel ganske så sikkert, der ser man jo godt hva ting er har jeg inntrykk av.... men skulle jeg ha malt et barnerom ville jeg valgt beroligende farger, rosa er veldig søtt - men rødfargen i det er oppkvikkende og ikke beroligende [;)]

Har fått vite at vi får 100% sikkert ei jente...Men turde ikke male det rosa. Her går det i lusegult og kaffelatte. Så skal jeg heller pynte med rosa ting.

Ville heller gått for litt nøytrale veggfarger, og heller smelle til med rosa ting og tang inne på rommet. Gardiner, puter, sengetøy, tepper og sånt [:)]
Blir jenta (eller dere) dritt lei rosa en dag, så er det lett å gjøre om [:)]

Men det er jo ganske så sikkert at det blir jente da siden både vanlig ul og 3d sier det.

Men vet faktisk om ei som var på 2 vanlige og 1 3d. Alle tre legene sa det var gutt, og ut kom ei jente. Så alt er mulig [:D]

Enda vi visste det ble gutt ble det hvitt og lavendel - og masse blått tøy og bamser [;)]

vi har malt kidden sitt rom lime grønt [:)] skal visst være beroligende for unger med den fargen [:)]

Tenkte å male i lys, lys rosa...så skal jeg på ikea å shoppe hvit kommmode og hvite hyller. Kanskje jeg bare skal la det være hvitt slik det er nå...blir litt kjedelig da

Du får jo mest sannsynlig jente, så vil du male rosa, så er det jo bare å gjøre det. Men så er det den bittelille usikkerhet da at man kan faktisk aldri være 100% sikker da når det gjelder ul.

Men vil du male, så gjør det du [:)]

Hadde Linnea vist seg å bli en gutt, ville den gutten blitt rimelig rosa en stund, for jeg shoppa MYE rosa før hun ble født!!

Og har shoppa mye blått nå også! [:)] 

Back
Topp