Pusse opp bad

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har pusset opp badet her nylig? Skal antakeligvis legge nytt gulv med membran og varmekabler, og lurer på hvor mye penger dette vil koste. 

vi ble forgje uke m d ene badet vårt. kosta i rørlegger og elektriker ca 50 tusen uten moms. men d var oxo ny do, rør til vask og dusj og membran på veggene. og varmekabler da[:D]

ja, men vi har gjort det the easy way.. [:D] malt panelet, kjøpt nytt speil, leter etter ny lampe og skal bytte ut skapdørene.. [:D]

Pusse opp alt. Brukt ca 120 000.

Flislegger tok 30 000 for å legge membran og flislegge.

Varmekablene trur jeg kosta rundt 10 000 å legge[:)]

ORIGINAL: Gitte__

Så du brukte 40 000 på fliser, membran og varmekablene? Hva gikk da resten av de 80 000,- til?

vi pusser opp et greit bad for en 30000 kr...  da gjør vi absolutt alt selv... greit å ha både rørlegger,elektriker, snekker og flislegger i familien:)

ORIGINAL: Siljemor_82

Så du brukte 40 000 på fliser, membran og varmekablene? Hva gikk da resten av de 80 000,- til?

baderomsmøbler, montering av dette.. det suger fort 30.000... bare dusjkabinettet vi hadde før kosta nesten 15.000

ORIGINAL: Siljemor_82

Rørlegger, fliser, innredning, badekar, dusj.

Det er ca priser da[8D] Har ikke regningene foran meg[;)]

Vi har nettopp renovert badet i huset vårt.
Da rev vi det ned helt in til isolasjon og siste laget i gulvet før vi havnet i kjellern:P
vi støpte m varmekabler,la fliser, og kjøpte sånne plater som ser ut som fliser til veggene. kjøpte også alt av inredning. vi har vell betalt ca 60 000-70 000. men vi har gjort alt utenom elektrik og rør selv. så da blir det fort mye billigere:P

ORIGINAL: LinnE20

Vi har nettopp renovert badet i huset vårt.
Da rev vi det ned helt in til isolasjon og siste laget i gulvet før vi havnet i kjellern:P
vi støpte m varmekabler,la fliser, og kjøpte sånne plater som ser ut som fliser til veggene. kjøpte også alt av inredning. vi har vell betalt ca 60 000-70 000. men vi har gjort alt utenom elektrik og rør selv. så da blir det fort mye billigere:P

Men er badet deres da godkjent? Har hørt at man ikke kan legge membran selv? Da blir ikke badet godkjent våtrom?

Back
Topp