Puslespillmatte

lilllleMY

Glad i forumet
Var på Nille å kjøpte sånne fine puslespillbrikker som kan pusles sammen til lekematte, eller noe annet spennende som feks en liten oppbevaringsboks :

Og hva putter man i boksen??

Spennende farger

dette var rart,men veldig moro

mamma veit ihvertfall hvor snuppa er når vi putter hu oppi her[;)]

Det er sånn som det her vi skal ha den da:

169,-pr stk men jeg kjøpte 2 stk,for de kan pusles sammen til en stor matte[:)]

Jeg har også lyst på!

Men jeg kan ikke fordra fargene på den! [:@]

Ser ut som jeg må ty til de dyre på barnas hus for at JEG ska bli fornøyd, haha[&:]

Maya elsker fargene [:)] Veit de har i svart/hvitt noen steder og...

ORIGINAL: Frøken Lillan

Ser ut som jeg må ty til de dyre på barnas hus for at JEG ska bli fornøyd, haha[&:]

Skjønner at du liker duse farger, MEN Baby-J har ikke vondt av skarpe farger, da [;)][8D]

Jeg har også lyst på!

De har ensfargede matter på XXl... er også puslespill, men liksom ment til å kunne trene på, og ha med seg i treningsbaggen istedenfor disse du ruller sammen[:D]

ORIGINAL: fjollefrua

Jeg har også lyst på!

De har ensfargede matter på XXl... er også puslespill, men liksom ment til å kunne trene på, og ha med seg i treningsbaggen istedenfor disse du ruller sammen[:D]

XXl? hva/hvor er det :)

xxl er sportsbutikk[:)]

ORIGINAL: yahoo83

xxl er sportsbutikk[:)]

Fant ut av det, men fant ikke puslespill der inne. men fant andre matter.. babymatte fra 49 kr.. Errh..
Får ta meg en titterunde, de har sluttet å selge de små på barnas hus også nå

http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater-utstyr/utstyr-tilbehoer/exerfit-puzzle-mat-underlag-apparater-1044093?searchWord=matte

Har også kjøpt en slip på nille, men husk at de er gode og spise på etterhvert, og lett og få løs deler på. Så her blir den framme en stund, så tar jeg den bort hvis jeg ikke er tilstede.

Så kjekke[:D]
Og skikkelig søte bilder Ser ut som om hun koser seg masse inni der[:D]
Så veldig fasinert ut[8D]

jeg kjøpte sånn på xtraleker[:D][:D][:D] bare da er det bildet av lille havfruen,askepott osv [;)]

Sånn har vi også etter storebror![:D] Fine!
Også så herlige bilder av lille gullet ditt!

Vi har lekematte etter storebroren og den har vært helt super! Fikk den i gave av bestefaren, men tror den er kjøpt på babyshop. Dobbelt så tykk som vanlige gymmatter og ca 2x1m. Akkurat passe stor til å leke på! [:)] Den var nesten uunnværlig da gutten begynte å reise seg og når han begynte å sitte litt selv. Hadde blitt mange harde slag i hodet om han ikke hadde hatt den! [&:] Også er den jo så varm og god å sitte på nå som det er vinter, så han bruker den fortsatt mye [:)]

Vi har også den matta, begynte md 6 ruter og har bugget uttil 9 nå, kanskje vi skal kjøpe et sett til, for den boksen så jo fin ut!

kjempe skjønne bilder og kjekk matte!! den skal jeg definitivt kjøpe! takk for tips ;)

Back
Topp