Puslespill

Jeg elsker puslespill, men det har blitt lite av det den siste tiden (jeg har ikke matte/plate, og gadd ikke prøve å flytte uten noe).
Men kan anbefale diamond painting til deg, det er også veldig morro :D

Blir ikke det mye småtteri? Jeg kan ikke så mye om det :)
 
Blir ikke det mye småtteri? Jeg kan ikke så mye om det :)
Perlene er jo litt små, ja :p men kjøper esker å ha hvert enkelt farge i :) legger ved bilde av perlene som allerede er perlet på lerret og av utstyret jeg bruker :)
 

Vedlegg

  • IMG_20190624_133039.jpg
    IMG_20190624_133039.jpg
    39,6 KB · Visninger: 21
  • IMG_20190624_133027.jpg
    IMG_20190624_133027.jpg
    32,8 KB · Visninger: 20
Perlene er jo litt små, ja :p men kjøper esker å ha hvert enkelt farge i :) legger ved bilde av perlene som allerede er perlet på lerret og av utstyret jeg bruker :)

Oi, det blir litt. Vil du fortelle litt om hva Diamond painting går ut på?
 
Oi, det blir litt. Vil du fortelle litt om hva Diamond painting går ut på?
En har et lerret med mønster på (koder for hvor hver enkelt perle skal settes), lim på lerret.
Så følger det med en pasta som man trykker fast på pennen slik at perlen fester seg og setter den på lerretet :) vanskelig å forklare:p

Jeg så en bra video på youtube før jeg prøvde dette:) jeg legger ved to bilder jeg har perlet. Har perlet flere personlige også, men vil ikke legge dem ut her. Kan sende bilde på pm?

Avhengighetsskapende for meg, dette her :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20190624_102224.jpg
    IMG_20190624_102224.jpg
    36,2 KB · Visninger: 20
  • IMG_20190601_225039.jpg
    IMG_20190601_225039.jpg
    35,9 KB · Visninger: 19
En har et lerret med mønster på (koder for hvor hver enkelt perle skal settes), lim på lerret.
Så følger det med en pasta som man trykker fast på pennen slik at perlen fester seg og setter den på lerretet :) vanskelig å forklare:p

Jeg så en bra video på youtube før jeg prøvde dette:) jeg legger ved to bilder jeg har perlet. Har perlet flere personlige også, men vil ikke legge dem ut her. Kan sende bilde på pm?

Avhengighetsskapende for meg, dette her :hilarious:

Skikkelig kult!
 
En har et lerret med mønster på (koder for hvor hver enkelt perle skal settes), lim på lerret.
Så følger det med en pasta som man trykker fast på pennen slik at perlen fester seg og setter den på lerretet :) vanskelig å forklare:p

Jeg så en bra video på youtube før jeg prøvde dette:) jeg legger ved to bilder jeg har perlet. Har perlet flere personlige også, men vil ikke legge dem ut her. Kan sende bilde på pm?

Avhengighetsskapende for meg, dette her :hilarious:
Hvor kjøper du alt? :)
 
Aliexpress og ebay :)
Når man bestiller et slikt bilde/lerret så følger penn, pasta og perler med (+ et brett til å ha perler på) :happy:
Kult! Takk :happy:
 
Jeg har bestilt meg puslematte :D Og gått til innkjøp av 3 nye puslespill :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008
Men altså, 2 av dem var Harry Potter, og det MÅ man jo ha! :laughing002
Det siste var et vi skal ha på datarommet som mannen liker motivet av :D
 
Back
Topp