Puslespill

Har prøvd flere, også med 6 brikker, men hun skjønner det ikke. Har nok mye med interessen å gjøre, men om jeg finner en pakke hvor det begynner med 2 brikker f.eks (som nevnt over) så vil hun jo da få mestringsfølelse tenker jeg, og interessen vil mulig stige :)
God ide synes jeg, det gir mestringsfølelse om hun klarer selv om det er få, istedenfor å få ett hun ikke klarer

Hun får det til dersom dere sitter med henne de første gangene hun legger det.
De fleste barn trenger litt hjelp til å knekke koden

Vi har sittet mye med henne, men hun gir opp og det ender med at det er vi som legger det. Hun er ikke så tålmodig når det kommer til den biten.

God ide synes jeg, det gir mestringsfølelse om hun klarer selv om det er få, istedenfor å få ett hun ikke klarer

Det jeg tenker og. Og som nevnt over, om hun knekker koden og krever større, så kan lillebror arve.
Hun bruker fortsatt det med figurer og knotter på, for det får hun til. Må bare ta det i hennes tempo :)

Det jeg tenker og. Og som nevnt over, om hun knekker koden og krever større, så kan lillebror arve.
Hun bruker fortsatt det med figurer og knotter på, for det får hun til. Må bare ta det i hennes tempo :)
Jupp viktig å ta det i barns tempo, istedenfor å presse på.

Det finnes også sånne med former :) og knotter på

Back
Topp