Push-gave/presse-gave?

Forventet ikke en push-gave, visste i grunn ikke at det var en ting, men fikk fra en venninne i dag og herlighet hvor fantastisk det var :Heartred Ansiktsmaske, nøytral shampo og dusjsåpe, varmepute, kosesokker og 10 porsjoner middag som kunne legges rett i fryseren! Føler meg utrolig heldig
 
Jeg vurdere å bestillen en ipad/nettbrett.. blir vel mange timer i senga med amming, kanskje det kunne være koselig å se på serier på noe litt større enn mobil...
Skal se an behovet litt :)
 
Håper forlovelsesringen kommer plutselig en dag! Løpevogn høres fint ut og da :Heartred

Her ble det litt ekstra fin bursdagsgave. :love017
Lov å håpe :angelic: hehe. veldig fornøyd med vogn! Utålmodig venting frem til den kommer nå da. Kjipt med rød-dag midt i leveringa :p

Jeg vurdere å bestillen en ipad/nettbrett.. blir vel mange timer i senga med amming, kanskje det kunne være koselig å se på serier på noe litt større enn mobil...
Skal se an behovet litt :)

Lurt :D mobilen kan bli litt liten kanskje ja :happy:
 
Mannen kom med fødegave 3 uker etter fødsel… Og den var ikke sånn veldig gjennomtenkt. Hadde peilet meg inn på en diamant, jeg. Siden fødselssteinen til april er diamant. Men var vel liiitt for optimist der :dance008
 
Mannen kom med fødegave 3 uker etter fødsel… Og den var ikke sånn veldig gjennomtenkt. Hadde peilet meg inn på en diamant, jeg. Siden fødselssteinen til april er diamant. Men var vel liiitt for optimist der :dance008
Disse mennene altså… :hilarious:
 
Back
Topp