kailin
Glad i forumet
etter et trist tilfelle hvor jeg måtte avlive katten min(som har vært hos mine foreldre, pga allergi hos minin i hus) pga han hadde knust kjeve etter et uhell på motorvegen, så har jeg da vært å hentet en liten kattunge i dag, hvor den egentlig skal være hos min mor og far, men siden de er i syden og jeg er hjemme så må den være hos meg til mandag..
så da lurer jeg på dette med toxoplasmose, om kattunger kan ha dette og?..
Er vel helst kattesand med diverse i, og voksne katter man skal holde seg unna?.. eller tar jeg fullstendig feil?.. burde jeg være engstelig i forhold til det?... !:S
blir hvert fall noen spennende dager fremover, i forhold til om den er så husren som de som ga den vekk sa, eller om jeg må lære den opp ! det håper jeg inderlig at den er, så jeg ikke har fullt i tiss overalt!:S
men kjekt å ha en liten krabat springene rundt, og som elsker å kose og leke ! herlig! langhåret lita jente!:) hihi..
så da lurer jeg på dette med toxoplasmose, om kattunger kan ha dette og?..
Er vel helst kattesand med diverse i, og voksne katter man skal holde seg unna?.. eller tar jeg fullstendig feil?.. burde jeg være engstelig i forhold til det?... !:S
blir hvert fall noen spennende dager fremover, i forhold til om den er så husren som de som ga den vekk sa, eller om jeg må lære den opp ! det håper jeg inderlig at den er, så jeg ikke har fullt i tiss overalt!:S
men kjekt å ha en liten krabat springene rundt, og som elsker å kose og leke ! herlig! langhåret lita jente!:) hihi..