pus

Whatever

Glad i forumet
Hva er det beste for en pus?

innepus eller utepus?

vi vurdere å skaffe oss en katt, men den er type innekatt, som ikke liker og være særlig ute[8|] er dte normalt? for trodde allle katter eeeelsket utelivet[8|]

Jeg for min del kunne aldri hatt en kun innekatt...Hadde fått så utrolig dårlig samvittighet..
Jeg er også av den oppfatning at pusene elsker utelivet..
Og katta mi kan være ute i maaaaaaaaaaaange timer,og hun elsker det..

Mine puser eeelsker å ligge inne å late seg på sofaen.
Men de er alltid ute noen timer på dagen, og hele natta.[:)]
Jeg er i allefall av den oppfatning at puser skal være ute også..

min meninge rat kattene bør få velge selv... her har vi katteluke, og kattene går inn og ut akkuratt som det lyster dem!

Da tror jeg at jeg leter litt videre[:)][:D]  for den pusen skulle vist være inne[8|] hørtes sært ut, men var nå de dem sa[8|]

takker for svar[:D]

å btw:

Vist noen har en langhåret grå pusunge som trenger et hjem så si fra[:)]

Noen trives best inne, men i forhold til unger så følte jeg det var best med utekatt. Spesielt når de er små, når du har en nyfødt så er det ikke kjekt med hår over alt og nr de begynner å krabbe osv så er det uhygenisk med kattedo som kattene ofte griser litt med.

ORIGINAL: *Mama*

Noen trives best inne, men i forhold til unger så følte jeg det var best med utekatt. Spesielt når de er små, når du har en nyfødt så er det ikke kjekt med hår over alt og nr de begynner å krabbe osv så er det uhygenisk med kattedo som kattene ofte griser litt med.

uff, ja[:'(] det er sant[:)] har heldigvis litt "store" unger nå[:)][:D] gutt på 3 og jente på 1[:)] så er ikke redd for at dem skal grise med noe[:)]

er vel mest derfor vi ikke har vurdert det før, siden jeg var litt redd for mishandling av katten [:o] eller at den legger seg på babyen eller noe[:o]

men dette er vel feil periode og lete etter kattunger på[&o] må vel vente til våren

ORIGINAL: Whatever

uff, ja[:'(] det er sant[:)] har heldigvis litt "store" unger nå[:)][:D] gutt på 3 og jente på 1[:)] så er ikke redd for at dem skal grise med noe[:)]

er vel mest derfor vi ikke har vurdert det før, siden jeg var litt redd for mishandling av katten [:o] eller at den legger seg på babyen eller noe[:o]

men dette er vel feil periode og lete etter kattunger på[&o] må vel vente til våren

Mishandling av katten kan skje enda.. Liam går og drar kattene i halen.. og legger de seg på gulvet så går han bort til de, og fortsetter å gå slik at de flytter på seg..
Men han har blitt mye flinkere, for vi har lært han at det er ikke lov, og sier strengt ifra hver gang han drar de i halen..
Men ungene har også mye glede av kattene.. Vet ikke om du så den videoen jeg la ut på nov.. ? Der Liam leker med minstekatta ?[:)]

ORIGINAL: ~SannaMor~

Mishandling av katten kan skje enda.. Liam går og drar kattene i halen.. og legger de seg på gulvet så går han bort til de, og fortsetter å gå slik at de flytter på seg..
Men han har blitt mye flinkere, for vi har lært han at det er ikke lov, og sier strengt ifra hver gang han drar de i halen.. 
Men ungene har også mye glede av kattene.. Vet ikke om du så den videoen jeg la ut på nov.. ? Der Liam leker med minstekatta ?[:)]

ja, alt kan skje, men tanta deres har katt, så dem vet hvordan dem skal behandle dem, så er de vant til en liten hund, og de har faktisk ALDRI *bankibordet* gjort noe vondt mot noen av dem[:)] Bare koser[:)]

hehe, dem lærer fort[:)] neeei[8|] tror ikke jeg har sett den[&o][&o]  Ja jeg tror det hadde blitt leven med en pus[:D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Hihi, her er det babyen som legger seg på pusen, så det trenger jeg ikke å tenker på.

hehe, uff[:D]  men er faktisk ofte katter liker at du "ligger" på dem, husker katten til vennina mi, den skulle alltid ligge under hode når folk skulle slappe av eller noe[:-]

når vi fikk katt,ville jeg at hun skulle være innekatt,men til slutt måtte jeg bare slippe henne ut,hun ville det jo selv...men er som regel inne det meste av døgnet nå og,ute noen timer på dagen,når vi har kommet hjem fra jobb,eller hun er ute når vi er på jobb og inn når vi kommer hjem,men jeg roper jo på henne da;) hihi....og pleier og komme da,men ikke når sambo roper[8D]litt "mammadalt" dn katta vår ja[;)]hihi...

Back
Topp