Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mama*
Noen trives best inne, men i forhold til unger så følte jeg det var best med utekatt. Spesielt når de er små, når du har en nyfødt så er det ikke kjekt med hår over alt og nr de begynner å krabbe osv så er det uhygenisk med kattedo som kattene ofte griser litt med.
ORIGINAL: Whatever
Noen trives best inne, men i forhold til unger så følte jeg det var best med utekatt. Spesielt når de er små, når du har en nyfødt så er det ikke kjekt med hår over alt og nr de begynner å krabbe osv så er det uhygenisk med kattedo som kattene ofte griser litt med.
uff, ja[:'(] det er sant[:)] har heldigvis litt "store" unger nå[:)][:D] gutt på 3 og jente på 1[:)] så er ikke redd for at dem skal grise med noe[:)]
er vel mest derfor vi ikke har vurdert det før, siden jeg var litt redd for mishandling av katten [:o] eller at den legger seg på babyen eller noe[:o]
men dette er vel feil periode og lete etter kattunger på[&o] må vel vente til våren
ORIGINAL: ~SannaMor~
uff, ja[:'(] det er sant[:)] har heldigvis litt "store" unger nå[:)][:D] gutt på 3 og jente på 1[:)] så er ikke redd for at dem skal grise med noe[:)]
er vel mest derfor vi ikke har vurdert det før, siden jeg var litt redd for mishandling av katten [:o] eller at den legger seg på babyen eller noe[:o]
men dette er vel feil periode og lete etter kattunger på[&o] må vel vente til våren
Mishandling av katten kan skje enda.. Liam går og drar kattene i halen.. og legger de seg på gulvet så går han bort til de, og fortsetter å gå slik at de flytter på seg..
Men han har blitt mye flinkere, for vi har lært han at det er ikke lov, og sier strengt ifra hver gang han drar de i halen..
Men ungene har også mye glede av kattene.. Vet ikke om du så den videoen jeg la ut på nov.. ? Der Liam leker med minstekatta ?[:)]
ORIGINAL: et_lite_vesen
Hihi, her er det babyen som legger seg på pusen, så det trenger jeg ikke å tenker på.