Pus er borte

mettel

Flørter med forumet
Var ute å gikk tur i går med hunden, Sylvester (pus) fulgte etter noe han aldri har gjordt før. Han holdt følge lenge men så plutselig så jeg han føyk opp i et kratt, prøvde å rope men ingen pus. Gikk hjem i den tro at han hadde kommet seg hjem men nei. Da jeg stod opp i dag nesten løp jeg bort til døra får å se, men ingen pus. Han har forsatt ikke kommet hjem[:(]Er litt bekymra nå, han er ett år og ukastrert, har alltid holdt seg rundt huset og aldri vært så lenge borte. Hva skal jeg gøre? Tenkte å henge opp plakat i butikken i morra om han ikke har kommet i natt. Blei litt utenom de vanlige trådene men trenger litt trøst

¨Gå og let etter han..ånei...gi meg full oppdatering!! håper du finner han[:(]

DAKAR...
MIN PUS BLE OGSÅ BORTE.. 5MND.IMÅRRA.... MEN BARE ETT DØGN CA.
JEG VAR SÅ BEKYMRET..HUFF
HAN KOM HJEM ETTER EN MASSE "KISSING" ETTER HAN KL.9 MORGENEN ETTER...
JEG SOV IKKE MYE DEN NATTA...
PUSEN DIN KOMMER SIKKERT HJEM SNART...
LURT Å HENGE OPP PLAKAT...

katta mi forsvant også for en stund siden.. aldri vært lenge borte før men plutselig kom hun vandrende glad og fornøyd.. typisk katter.. husk at katter alltid finner veien hjem som regel. kan hende han bare er ute på litt vandring.. nysgjerrig på sine omgvelser...
han dukker ikke opp hvis du er ute med bikkja da?? det gjør katta mi for da skal hu være med på tur!

Kan ikke lete nå er alene med suppa, gubben er på karaoke[8D]. Vi bor på et tettsted så om jeg henger opp plakat så gir de beskjed om noen har sett han.

Hei på deg vennen.

Det var trist og høre. Jeg føler med deg. Har selv 3 puser hvorav en er ute. Hu er så slem mot andre katter og sloss så mye at jeg tror ikke hu blir borte med det første. De to andre er inne for de er bare 4 mnder gamle. Skal flytte ca 100 m til sommeren og da vil jeg ikke lære dem til å gå ut her.
Min fjerde pus, Fanta, ble borte ca 2 - 3 mnder etter at vi flyttet hit juli i fjord. [:(]Dette var tungt for meg. Det var min pus og jeg hadde hatt henne siden hu var baby. Fanta fikk hun til navn da vi rett og slett fant`a... Satte opp plakater, men ingen ville ha henne.
Savner pusen min veldig, [:(]men tror ikke hu er blandt oss lengre. Noen ganger tenker jeg at hu kanskje bare kom til meg når jeg trengte en venn og har vandret til andre som kanskje trenger en venn.

Håper at pusen din kommer tilbake til deg. Hold oss informerte da. Vil gjerne vite hva som skjer...

Klem

Det er egentlig Kaisa sin pus og hun står i veranda døra nesten hele tida å roper etter den, er sårt å se på. Takk for trøsten, jeg trenkte det[:(]

Jeg skal ut å se etter han nå føre jeg legger meg, også tar jeg en tur før jeg drar på jobb i morra. Satser på at han kommer i natt og mjauer utenfor soveromsvinduet i natt. Natta[&o]

Voknet nå av noe mjauing hmmm, la meg bare til rette igjen trodde jeg hørte syner, men nei en mjau til. Spratt opp av senga kikka ut vinduet og der stod sylvester[:D] han var kjempe sulten men ellers i fin form

Han Pus dukker nok opp!

Har en ukastrert hannkatt på ca ett år jeg og. Tror det er siste rest av sommerbrunsten som henger igjen. Sundance er ute og flyr både ett og to døgn i strekk, men dukker alltid opp igjen. Og de kattene finner veien hjem igjen.[;)]

dei tar seg ofte ein tur, han sjekker nok damer[;) så håper han dukker opp snart[:)]

Å, det var bra at han søkte hjem igjen. Da blir nok litjpia glad! Kos ekstra med ham i dag da.

Back
Topp