Purrebrev?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg skjønner ingenting. Dette er det rareste brevet jeg har fått på en god stund...

Jeg har fått purring på en husleie og det står: "Betaling 18.10.11, á kr xxxx ble i sin helhet bruk til å dekke krav med forfall 15.12.11"

WFT? Jeg har avtalegiro, og alle regninger er betalt i god tid, og hvordan får de det for seg at det er ok å ta en betaling fra oktober og flytte over pengene til desember? (der forfallet faktisk ikke er forfallt engang).

Nå må jeg betale purregebyr og renter?! Ikke svarte heller. Skal ringe de i morgen, men lurte bare på om noen her inne har tanker om hva som har skjedd?

Det der høres jo helt merkelig ut.
Spent på å høre hva som har skjedd... Det må jo være en feil - men hvordan har de klart å gjøre det der? Ta oktoberinnbetalingen for å betale desember som ikke har forfall ennå, å sende purring på det?
Du vet ikke om de har hatt et heftig julebord på regnskapskontoret som sender regningene????

Når betalte du inn de pengene? Før eller etter betalingsdatoen? Var det noen grunn til å sende purring? Synes det brevet hørtes rart ut....

Vaffelrøra skrev:
Når betalte du inn de pengene? Før eller etter betalingsdatoen? Var det noen grunn til å sende purring? Synes det brevet hørtes rart ut....

Jeg betalte en regning 18.10 (den hadde forfall 15.11). Og så gikk det en til betaling i dag (som da er den med forfall 15.12).

Lite logisk det brevet der

du bet ikke dobbelt den forrige? så overskuddet går til å dekke des? men da skulle det jo ikke vert purret???? haha,sært!!

Høres ut som forsøk på svindel? Eller?

Back
Topp