Puregon

Babywish

Blir kjent med forumet
Jipppi...er endelig blitt stikker... [:D] Tiden har gått vanvittig fort siden jeg ble sprayer... weeeee [;)]

Lykke til [;)]

Gratulerer som stikker. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse lykke til[:)]

Hei alle sammen, prøver meg her inne også, i tillegg ti snartgravid.no. Jeg går på Synarela nå, morgen og kveld, er på dag 13! Gonal f starter jeg med 28/10, med Ie112,5... UL 6/11.. Spennende tider assa?!
Er inne på babyverden.no og leser. Blir jo litt lesing for tida kan dere si;-)
I en artikkel der virker som det kun er 25-30% som lykkes med å blir gravide etter assistert befruktning (artikkelen er her: http://www.babyverden.no/Tema/Temaka...t-befruktning/) Jeg mener å ha hørt at det ligger så høyt som 66%...? Fikk litt noia nå, selv om det ikke er så mye annet å gjøre enn å forsøke uansett. Er det noen som sitter på god og "trygg" kunnskap om dette? jeg lurer også på dette med forsøk, det ordet brukes jo både om hvert enkelt innsett, OG om hver hele "pakke" liksom (hormoner, uttak,egg,frys + x antall innsett). Så dette med 3 forsøk,- det kan i teorien bli innmari mange innsett,- ikke sant? Lurer på hva tallene og statistikken er basert på,- antall innsett eller antall hele forsøksrunder... Mente jeg hørte at de klarer å hjelpe 66% i løpet av tre forsøk. (eller innsett?) Mange spørsmål....

Mensen kom for FULLT i dag. Auuuuuu. Det er litt kraftigere enn ellers, men samtidig "dig å få ut litt!" By the way: Ikke spesielt hyggelig når man føler man er komplett idiot når man ringer sykehuset for å stille spørsmål. I blant burde de gå på repetisjonskurs for å huske at for mange av oss ER dette faktisk første gang,- og vi er ikke idioter selv om vi er usikre på om vi har forstått alt rett.. Det er da ganske komplisert. Enige??
klem til alle sprayere, stikkere, tenkere og drømmere:)

La Petite Princesse:-)

Back
Topp