Puregon

Ida82

Forumet er livet
Hei noen her som har brukt puregon og deretter eggløsnings sprøyte og deretter blitt gravid???? Er i den situasjonene nå.. er spent... Hadde vært greit om det virker[:)]

Heisann!

Jeg gikk på Puregon. Gikk kjempebra[:)] Hadde ingen bivirkninger av noen av medisinene jeg brukte. Nå er jeg gravid i 24 uke. Gikk flott på første forsøk. Samme for venninna mi.
Masse lykke til for dere[:)] Krysser fingrene.

hei nøste77 Tusen takk for lykkeønskningene. Så bra at det funket for dere. Jeg håper det virkelig fortsetter å gå bra!!! Ja nå er jeg hvertfall kjempe spent  

Jeg lurte på en ting til. Nøste, du skrev at du brukte puregon... venter du tvillinger??? eller fler??? Hørte det var økt risiko for det. Jeg hadde 3 modne egg når jeg skulle ta eggløsningssprøyten. Nå går jeg rundt og er helt nummen nede på høyre side. Stikker litt og sånn. veldig ubehagelig egentlig.

puregon er noe som jeg måtte ta når jeg begynte å gå hos vertilitetsklinikken. tror det er en sterkere type av hormoner som skal modne eggene...

Hei Nøste[;)] Takk for avar på mail. Du skjønner jeg er ikke helt inn i dette enda så jeg vet ikke åssen jeg sender PM til deg. Håper du ser dette da. Jeg har jo tatt puregon  vet du. Jeg skal ikke ta prøverør. Legene ville først se om jeg ble gravid på den naturlige måten først. Ferfor har de ikke tatt ut noen egg hos meg. Var tre modne egg når jeg skulle ta eggløsnings sprøyta. Så er litt spent da kan  du si[:)]. hehe...

Heisann Ida!

Sånn å forstå ja! Du bruker puregon som hormonkur du? Skjønte ikke det jeg [:)] Lykke til iallefall, og er det noe, så er det bare å spør så skal jeg heller svare på det jeg kan [;)]
For å sende PM (hvis du vil), så klikker du inn på Nøste77, og så klikker du på PM ved siden av navnet mitt. Egentlig ganske enkelt. Er ganske grønn selv jeg [:'(]

Hei Eva. Så bra det funket til slutt. Jeg bare lurte på om du fikk el når du gikk på puregon? Og grunnen til at det ikke funket? Hos oss så er det bare meg det er noe galt med. sambo har topp kvalitet på sine soldater[;)] vet ikke om det har noe å si....

Back
Topp