Puregon

Amanita

Betatt av forumet
Har noen erfaring med Puregon?Hvilken dose og hvor mange dager har dere brukt det?Jeg går på kort protokoll.Skal begynne med det i kveld!

Jeg brukte puregon. Tok 225 IE i 11 dager før det ble uttak! Fikk ut 8 egg av god kvalitet:-) Lykke til med forsøket!

Jeg skal begynne med 100IE i 4 dager siden jeg ble overstimulert sist gang..Setter man E.L. sprøyta etter Puregon eller bruker man noen andre medisiner først?

Man setter eggløsningssprøyta etter puregon uten noen annen medisin først.

Jeg har også brukt 100IE når jeg har hatt kort protokoll, og fått hyppige UL kontroller slik du også nå tydeligvis får. De kommer nok til å passe godt på deg nå! Jeg har vanligvis gått på sprøyter i ca 12 dager.

Jeg skal på UL kontroll på onsdag da skal de nok justere dosen tenker jeg.Håper at jeg ikke blir overstimulert denne gangen men det er kanskje fare for understimulering denne gangen da?:)

Jeg hadde kort protokoll nå og startet rett på Puregon - tok 125 ie i 6 dager, 150 ie i 2 dager og 100 ie 3 dager og fikk ut 11 egg.

Sist hadde jeg lang protokoll og gikk på 150 ie Puregon i 10 dager og fikk ut 24 egg. Men hadde langt flere follikler....

Back
Topp