Puregon

*dreamer*

Forumet er livet
Har et par spørsmål om puregon.

1. Skal jeg gjøre den "testen" hvor man vrir et klikk, og trykker så det kommer en dråpe, hver gang? Eller skal man bare gjøre det første gang?

2. Hvordan oppbevarer dere den når den er i pennen? Jeg lurer på om jeg hadde den i romtemperatur hele tiden sist. Nå er den i kjøleskap, også tar jeg den ut en halvtime før jeg skal stikke.

jeg testet den hver gang jeg skulle stikke. jeg hadde den i kjøleskapet hele tiden jeg. tok den ikke ut litt før :P men er nok litt forskjellig hva folk gjør :D

masse lykke til med forsøket :)

Jeg testet kun ved ny ampulle. Ampullen(e) lå i kjøleskapet,men når de ble tatt i bruk i pennen lå pennen i rom temp.

-tasting fra telefon-

Hadde den i veska, romtemp. Vridde bare ved ny ampulle.
Vanskelig å ha den i kjølig under mye reising til og fra sykehus pluss ved overnatting :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis det er relativt likt med disse medisinene, så tror jeg det viktigste er å ikke legge de i kjøleskap hvis de har ligget lenge i romtemp.

Fikk beskjed at den skal ligge kjølig så jeg har hatt den i kjøleskap hele tiden, men nå er jeg sykmeldt så er ikke avhengig av å ha den i veska, testa den kun når jeg bytta ampull.

Back
Topp