Puregon oppbevaring

Ida82

Forumet er livet
Skal den i kjøleskap eller på benken helst etter at man har begynt å bruke den?

Jeg hadde min liggende i veggseksjonen eller i veska[:)]

Å takk for svar! Hmmmm får meg til å undre... jeg har oppbevart den i kjøleskapet hele tiden. Kanskje det er derfor egga modnes så saaaaaaaaaaaaaaaaaaakte.....

Puregon ampullene har jeg hatt liggende i kjøleskapet før de ble tatt i bruk....og etter åpning..har de ligget i etuiet i nattbordet...[8D]

ORIGINAL: Ida82

Å takk for svar! Hmmmm får meg til å undre... jeg har oppbevart den i kjøleskapet hele tiden. Kanskje det er derfor egga modnes så saaaaaaaaaaaaaaaaaaakte.....

tror ikke det har noe å si, slik jeg har erfart

jeg hadde den liggende i kjøleskap hele tiden.....og egga mine var nesten klar (måtte bare ta en dose til) etter første ul.

Man skal oppbevare den i kjøleskap før man begynner å bruker den...Pga holdbarhet ...Men når man har begynnt å bruke ampullen så er det greit å ha den romtemperet....(rett og slett fordi det kan være ubehagelig å sprøyte inn kald væske, men virkningen er den samme, så om man vil så kan man jo ha den i kjøleskapet)[:D]

Jeg har min i romtemperatur!!

ORIGINAL: Solstranda

jeg hadde den liggende i kjøleskap hele tiden.....og egga mine var nesten klar (måtte bare ta en dose til) etter første ul.

samme her[:D]

Hehehehe, ja jeg vet jo at det ikke har noe å si for hvordan egga modnes. Jeg bare øyna et lite håp om at det skulle gå raskere[:D][:D]

Mitt lå bestandig i kjøleskap... [;)]

Back
Topp