Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte og quote. Men noe alla sånn? Sportsbadedrakt fra f eks speedo? Om du prøver den i riktig størrelse, faller de ut da også?Jeg har gigapupper og uansett hvilken badedrakt jeg prøver er puppeholderne for små!!!!
Såh.. Hva bruker dere? Finnes det noen tape?:/ går det an å bruke noe tape jeg har hjemme?![]()
Skulle så veldig hatt de bare liiiitt mer på plass![]()

Problemet er ikke at de faller ut, men at de henger :'D jeg får de ikke til å ligge oppi koppen på en måte! De bør løftes litt opp for å unngå svette osvGlemte og quote. Men noe alla sånn? Sportsbadedrakt fra f eks speedo? Om du prøver den i riktig størrelse, faller de ut da også?Vis vedlegget 157230
NeiHar du prøvd badedrakt som ikke har v-utringning, men rund hals?
Neijeg må vel dra på en litt mer ordentlig undertøysbutikk
![]()
Det er jo ikke cup på sportsbadedrakter. Snakker du om bikini?Problemet er ikke at de faller ut, men at de henger :'D jeg får de ikke til å ligge oppi koppen på en måte! De bør løftes litt opp for å unngå svette osv
Nei, men det er på en måte en 'cup' inni der om du skjønner? Har ikke prøvd sportsbadedrakt heller, bare noen fine fra KappAhl og LindexDet er jo ikke cup på sportsbadedrakter. Snakker du om bikini?