Puppetape-badedrakt?

Prox

Gift med forumet
Jeg har gigapupper og uansett hvilken badedrakt jeg prøver er puppeholderne for små!!!!
Såh.. Hva bruker dere? Finnes det noen tape?:/ går det an å bruke noe tape jeg har hjemme? :p
Skulle så veldig hatt de bare liiiitt mer på plass :p

Har du prøvd i spesialforretninger for undertøy og badetøy? Evt butikker med større størrelser? Bare ikke tøyet over magen blir slengende som en sekk da..

Har du prøvd badedrakt som ikke har v-utringning, men rund hals?

Jeg har gigapupper og uansett hvilken badedrakt jeg prøver er puppeholderne for små!!!!
Såh.. Hva bruker dere? Finnes det noen tape?:/ går det an å bruke noe tape jeg har hjemme? :p
Skulle så veldig hatt de bare liiiitt mer på plass :p
Glemte og quote. Men noe alla sånn? Sportsbadedrakt fra f eks speedo? Om du prøver den i riktig størrelse, faller de ut da også?ImageUploadedByBV Forum1453210483.924078.jpg

Jeg har store pupper og kjøper badetøy kun på undertøys butikker :) noe annet er håpløst!

Problemet er ikke at de faller ut, men at de henger :'D jeg får de ikke til å ligge oppi koppen på en måte! De bør løftes litt opp for å unngå svette osv
Det er jo ikke cup på sportsbadedrakter. Snakker du om bikini?

Det er jo ikke cup på sportsbadedrakter. Snakker du om bikini?
Nei, men det er på en måte en 'cup' inni der om du skjønner? Har ikke prøvd sportsbadedrakt heller, bare noen fine fra KappAhl og Lindex :D men puppene holdt seg ikke på plass :p

Back
Topp