Puppesutter :p

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja nå skal jeg klage over puppene mine :p
Jeg har aldri vært velutrustet , og ikke slitt nevneverdig med det .

Nå når jeg er gravid så er det såklart en good selvtillitsboost at puppa har vokst såpass som de har , men når jeg stod foran speilet Idag så innsåg jeg at de der mini ut igjen, fordi magen er blitt så stor :D haha!!
Alt man skal tenke på:o

Hahaha :-D
Jeg har fått endel vann i kroppen, og irriterer meg mest over at tærne har blitt så feite! :-P

Haha! :-P Jeg har ganske bra "frontparti" til vanlig (75H i bhstr), men til og med jeg synes mine ser små ut nå, siden magen har vokst så!:-P Det positive er at de strutter mer enn noen sinne:D

Hahaha :-D
Jeg har fått endel vann i kroppen, og irriterer meg mest over at tærne har blitt så feite! :-P

Ja , mine tær er også feite :p å de kjennes så rare ut når jeg går , som at det konstant er lakrisbåter imellom de liksom :p

Ja nå skal jeg klage over puppene mine :p
Jeg har aldri vært velutrustet , og ikke slitt nevneverdig med det .

Nå når jeg er gravid så er det såklart en good selvtillitsboost at puppa har vokst såpass som de har , men når jeg stod foran speilet Idag så innsåg jeg at de der mini ut igjen, fordi magen er blitt så stor :D haha!!
Alt man skal tenke på:o
Følte i både forrige svangerskap og dette at brystene aldri har vært mindre :-P Snodig.... Men er nok noe med magen og ja ;-)

Hehehe!! Jeg ser ikke fotene mine med mindre jeg bøyer meg litt frem. Så jo. Magen tar fokus bort fra alt i grunn :p positive er vel kanskje at rompa ser mindre ut :p haha!!

Hahaha så for meg ett sinnsykt morsomt innlegg når jeg leste oveeskriften! Sånn for meg at mannen din var en puppesutter eller noe! Hahah dævver!:D

Jeg har også store pupper men sammenliknet med magen er de blitt mini :-P mine strutter ikke nevneverdig da, de har bare blitt større og svarte brystvorter :P

Og ja jeg lurte fælt på hva innholdet var.. haha <3

Hahaha så for meg ett sinnsykt morsomt innlegg når jeg leste oveeskriften! Sånn for meg at mannen din var en puppesutter eller noe! Hahah dævver!:D
Og ja jeg lurte fælt på hva innholdet var.. haha <3

Hahahahah xD
Hva jobber mannen din med a? Nei, han er kokk, åsså er han puppesutter på fritida :D :D :D !!!!

Jeg ler meg skakk :D

Ganske grei str til vanlig med 75F, men syns de ser mindre ut nå ja. På tross av at de har blitt klart større

Så denne tråden på "nye innlegg" og jeg MÅTTE bare inn og se....

:facepalm:

Gjett om jeg ble skuffa da! :meh:

Så denne tråden på "nye innlegg" og jeg MÅTTE bare inn og se....

:facepalm:

Gjett om jeg ble skuffa da! :meh:

Jeg har hatt veldig hovne og såre pupper de siste dagene... Og de har aldri struttet så mye før! Bare synd jeg ikke klarer å se hvor stor de har blitt når magen er så stor.
Gikk ifra 75 B til 80 D. Og melken har ikke kommet ennå :o

Back
Topp