Pupper?

LilleBall

Forumet er livet
Etter jeg ammet Maja sank puppene mine veldig sammen, nå er de fyldige, men tunge så tror det samme kommer til og skje igjen etter jeg er ferdig med og amme Ole Johan. Tenker da på og få strammet de opp. Noen som vet hvordan de gjør det? Vil ikke ha de større, bare ikke nede på magen [8D]

LIker du ikke Hengepupper?? [:o][:o][:o]
*Puppen er dypt skuffa*

ALtså, bildet du har i avtaren din er jo meget sexy igrunn, men jeg kler det liksom ikke.. Må ha en type kropp for og kle det mener jeg [:D][:D]

Du kan ta brystløft. DA skjærer de løs brystvorten, fjerner en "trekant" med hud under brystet og syr igjen.

Litt sånn krokrygg du mener da?
For fra siden, så får jeg høre at jeg ikke er så ulik Quasimodo[:D]

ORIGINAL: fairy

Du kan ta brystløft. DA skjærer de løs brystvorten, fjerner en "trekant" med hud under brystet og syr igjen.

[:o][:o][:o]

Er det veldig smertefult i ettertid?
Koster dette likse masse som silikon?

[:)] Tusen takk for svar.

ORIGINAL: Puppeluppen

Det tenker jeg også.. Får heller leve med litt heng, for jeg tør fader ikke det der..[&:]

Det tenker jeg også.. Får heller leve med litt heng, for jeg tør fader ikke det der..[&:]

Det hørtes jo helt grusomt ut[:o]
Og tenk om de syr på brysvorta skeivt da[&:][8|]
Nei. la puppene mine være..[:o]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Er det veldig smertefult i ettertid?
Koster dette likse masse som silikon?

[:)] Tusen takk for svar.

Jeg har ikke gjort det selv, så vet ikke om det er veldig vondt. Venninna mi har gjort det i forbindelse med brystreduksjon, og hun sa at det ikke var vondt mer enn i to dager etterpå. (og da hadde hun jo reduksjonen i tillegg)

Kan tenke meg det er omtrent samme pris som silikon, uten å si det for sikkert..

Kanskje noen andre kan svare bedre enn meg?[;)]

Ja, det skulle jeg ha takklet, er ikke den som legger meg under kniven frivillig for ingneting *grøss* [:D] Men de henger faktisk slik at at ryggen min verker litt. De er jo blitt så store i tilegg.. [:o]

Det hørtes jo helt grusomt ut[:o]
Og tenk om de syr på brysvorta skeivt da[&:][8|]
Nei. la puppene mine være..[:o]

hehe, er nettopp derfor jeg ikke tør. Jeg er redd for at jeg ville blitt misfornøyd med resultatet. Måtte hatt silikon i tillegg også, og det blir for mye styr.. Godt det finnes Push Up![8D]

Søk på plastisk kirurgi på nettet, så kommer det opp forskjellige klinikker, der du kan lese om både pris og operasjoner de utfører osv...

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ja, det skulle jeg ha takklet, er ikke den som legger meg under kniven frivillig for ingneting *grøss* [:D] Men de henger faktisk slik at at ryggen min verker litt. De er jo blitt så store i tilegg.. [:o]

Hvis det er sånn at du vil ha løft/reduksjon fordi det er smertefull for ryggen din, så vil jeg tro at du kan søke om støtte til det. Men det må du snakke med legen om. Har en venninne som ble operert fra D til B, og hun fikk dekket hele op.

Back
Topp