Pupper!

uff uff nei eg håper ikkje mine vokser noe, har ikkje gjort det til nå, eg har veldig store pupper bruker 75D, men regner med eg må opp både en og to cup, når ammingen og dette begynner, uff det er til å grine av. Har sagt at eg ønsker meg nye pupper med mannen i 30 års gave så vi får vente å se hva som skjer. men er vel best å være sikker på at en ikkje skal ha flere barn før man fikser på puppene.

He, he... har gått opp fra 80c til 85d her.... og de blir nok hakket større til å begynne med når melken kommer....
Husker jeg følte meg som Dolly Parton 2 en periode sist jeg var gravid...
Heldigvis går de ned noe når ammingen har kommet ordentlig i gang! [;)]

Syns også det er veldi kjekt med nye større pupper, hadde før størrelse 70 c, måtte for en stund siden kjøpe BH størrelse 80 c. Syns de har stagnert der en god stund, vokste mest i begynnelsen, satser på det tar seg mer opp mot slutten[;)]

Har også gått opp ett par BH størrelser, gøy er det [:)] Får håpe de holder seg om 1 års tid også...
Hår fått så utrolig masse råmelk i det siste. Våkner om natta av at det er søkk vått i senga [:o] Noen tips om gode BHer man kan sove godt med???

Alle Forum >> [Terminklubber] >> Termin i juni >> SV: Pupper! Side: << < forrige 1 [2]
Mine pupper har også blitt større, har gått opp fra 70b til 75b, noe samboerten min syns er veldig moro.... jeg også da =) Det er bare så dumt at de somregel forsvinner igjen når man er ferdig med å amme.... da føles de jo som om de bare henger der før de begynner å ta form igjen til de gode gamle sånn de var før man ble gravid.... men men!!!
sånn var det hvertfall for meg etter forige svangerskap...

jeg har gått opp en  cup og en str rundt midjen.[:)]å jeg må si jeg trives med di "nye"puppene mine,di er blitt så fyldige å fine atte[:D]mannen klager ikke heller[8D]

ingen tegn til melk/råmelk.men det komme vel når det skal tenker jeg.er forsatt øm i brystvortene så jeg håper det gir seg før amminga starter[:@]

ORIGINAL: Stardust

jeg har gått opp en  cup og en str rundt midjen.[:)]å jeg må si jeg trives med di "nye"puppene mine,di er blitt så fyldige å fine atte[:D]mannen klager ikke heller[8D]

ingen tegn til melk/råmelk.men det komme vel når det skal tenker jeg.er forsatt øm i brystvortene så jeg håper det gir seg før amminga starter[:@]

Har ikke gått opp i störrelse enda, men må nok investere i ny bh neste uke. Har ganske store pupper fra för, så takk og pris for at de ikke har ökt så voldsomt!
..begynte å merke råmelk i brystene for ca 1 mnd siden.. Snålt[8|]

Back
Topp