Pupper!

Alicia

Glad i forumet
Hei hei alle sammen [:)]

Jeg er bare så utrolig lykkelig... jeg har gått opp en BH størrelse, fra B til C [:D] Det er bare helt vannvittig kult! Det er en liten trøst når man liksom begynner å legge på seg her og der, så er det godt å vite at man får større pupper.

Har dere fått større pupper??

Og forresten, så har jeg hatt rå melk i puppene i over en måned nå, er det noen av dere som også har det??

Klemmer fra meg til dere alle [:)]

Hei Alicia!

Da er vi i samme båt.. gikk opp fra B til C allerede i 2 mnd eller noe. Har stagnert den siste tiden, men de blir vel større når melkeproduksjonen starter for fullt. Flasser litt (råmelk antakelig) i bh'n innimellom, men ikke merket så mye mer enn det. [:)]

Jeg økte litt i begynnelsen og fikk ømme og vonde pupper, men nå er de seg selv igjen, men de kommer vel stort tilbake når fødselen nermer seg og melka skal i gang[:D]Klemmer på puppene som bare det, men kommer ingenitng, samler seg noe stusselig på tuppen av brystvorta,vett ikke hva dette er, men har ikke vert slikt før...men noe rå melk er ikke kommer her enda[8|]

Noen som har et tips på gode bh-er? Vi trenger vel støtte vi for tiden, og jeg synes alle bh'ene mine er ubehagelige.. [:'(]
Spurte på Lindex på lørdag, men der var det ikke mye hjelp å få. [>:]

Det anbefales at man bruker bh-er uten spiler når man er gravid og når man ammer, men de må ha god støtte. Jeg kjøpte Triumph bh-er under forrige svangerskap, de er ganske dyre, men var verdt hver en krone syntes jeg, da de er behagelige å ha på og gir god støtte.

Jeg liker egentlig bare de bh'ene med spiler jeg, men har tatt spilene ut. Sikkert ikke d beste akkurat. [8|]

Jeg liker egentlig bare bh`er med spiler jeg også. Men har funnet ut at hvis man kjøper godt kvalitetsbh`er med god støtte, er de greie nok den tiden man går gravid og når man ammer.

Mine har ikke forandret seg stort i størrelsen, men til gjengjeld lekker jeg som ei sil. Må bruke ammeinnlegg for å unngå bh skift flere ganger om dagen. Skikkelig plagsomt synes jeg, men det er vel ikke noe å gjøre med...

PUPPER JA! yahoo!!!  Jeg brukte 70-A med innlegg,  og til jul brukte jeg 75-B.  *Så stolt*
 [:)] Men nå har jeg gått opp til 80-B!!!!!
Jeg føler meg riktig barmfager i forskjell da. Rene Pamela Anderson! (som jeg er slekt med, riktig nok langt ute) 

Hehe.. [:D]
Føles ganske godt å komme seg opp en kopp eller to ja! Håper det vedvarer litt ihvertfall i ettertid. [:)]

Har ikke fått råmelk enda nei. Fikk det i uke 32 forrge gang.

Ja Var ganske brystfager så lenge jeg ammet forige gang da.
Men når jeg sluttet var det bare et par lefser igjen, det tok seg opp etter en stund da..

Amming er vel guttas skrekk ja !

ORIGINAL: Alicia

Hei hei alle sammen [:)]

Jeg er bare så utrolig lykkelig... jeg har gått opp en BH størrelse, fra B til C [:D] Det er bare helt vannvittig kult! Det er en liten trøst når man liksom begynner å legge på seg her og der, så er det godt å vite at man får større pupper.

Har dere fått større pupper??

Og forresten, så har jeg hatt rå melk i puppene i over en måned nå, er det noen av dere som også har det??

Klemmer fra meg til dere alle [:)]

He, he, kunne faktisk skrevet dette innlegget selv. Har det akkurat likt som deg Alicia.

Jeg kjøpte sloggi-bh, som jeg er storfonøyd med. De er myke og gode å ha på seg, og kan vaskes på 60 grader. (Kostet litt over 100kr)Anbefales [;)].

Jeg går bare uten jeg[:D] DEILIG[:D]

hi hi......neida jeg bare tuller, men av og te frister det veldig, når kvelden kommer og ingen skal mer ut eller inn, så er det deilig å la de flagre vilt under skjorta[:D]

Hihi.. [:D]
Noen ganger har jeg lyst til å flerre av meg bh'en når jeg kommer hjem fra jobb selv. Har en som gnager litt på sidene.. og det er så ubehagelig! [:'(]
Men jeg får heller investere i noen nye gode. [;)]

mine eksploderte rundt andre måned, og nå renner det råmelk av dem lar de også flagre når jeg er hjemme, de liker ikke å bli stua bort i behåen lenger[;)]

Samme her, i 2 mnd ble de to bh-størrelser større. Nå har de heldigvis stagnert!!
Har også prøvd å klemme, men av mine pupper kommer det ingenting ut ennå.......har kjøpt meg to kjempefine amme-bher uten spiler på Lindex. Det var lekre blonder på de, og i både rosa, blå, hvit og svart....gleder meg til å ta de i bruk[:D][:D]

jeg har vel gått opp fra 80b til 80d...
har to i 80c nå men de kommer jo ut av dem[&:]
litt råmelk er det vel...tørket da som jeg peller av brystvorten...men ikke slik at det renner da[8D]
men lurer på om jeg skal kjøpe meg ammebher...
så de hadde noen ganske fine fra sparkjøp til en billig penge...er kanskje verdt å prøve...

ORIGINAL: Lisbeth83

litt råmelk er det vel...tørket da som jeg peller av brystvorten...men ikke slik at det renner da[8D]
så de hadde noen ganske fine fra sparkjøp til en billig penge...er kanskje verdt å prøve...
d på sparkjøp var kjempefine, hadde tenkt å kjøpe mine der jeg også[:D]

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Lisbeth83

d på sparkjøp var kjempefine, hadde tenkt å kjøpe mine der jeg også[:D]

bra det ikke er bare meg som handler i sparkjøp[8D]
men de var jo faktisk fine...var til og med i rosa

Back
Topp