Pupper

Jeg kan allerede klemme ut en dråpe om jeg går inn for det.
Men melka mi tørket nettopp opp etter ammeslutt. Kan ha noe med saken å gjøre såklart :hilarious:
Slutta å amme for over ett år siden, men kan fortsatt få ut litt melk jeg og. Fiffig hvordan kroppen funker.
 
Slutta å amme for 8 år siden.. jeg får også ut noen dråper :laughing021
Leste at i noen kulturer var det vanlig at bestemødre amma barnebarna litt. Og først skjønte jeg ikke hvordan det kunne gå, og så bare... sant det, ofte tørker det jo ikke inn noensinne :smiley-angelic006
 
Skal handle inn Careless sine tenkte jeg. Ser folk er så fornøyde med de!
Akkurat når går det i treningstopp og bralette. Mine er også blitt svææære - til mannens store fornøyelse :dance008
Oppdater om hva du syns da! Vurderer de selv. Har bare noen rimelige fra KappAhl nå, men når jeg innser at jeg kommer til å amme leeeenge syns jeg at jeg bør unne meg noen fine. Har ikke brukt de vanlige, fine BH-ene på godt over et år.. Ammer barnet på 15 mnd enda, og er usikker på om det blir aktuelt med ammeslutt før babyen kommer.
 
Leste at i noen kulturer var det vanlig at bestemødre amma barnebarna litt. Og først skjønte jeg ikke hvordan det kunne gå, og så bare... sant det, ofte tørker det jo ikke inn noensinne :smiley-angelic006
Jeg tror absolutt det er mulig ja! Fantastiske kropper :Heartred
 
Oppdater om hva du syns da! Vurderer de selv. Har bare noen rimelige fra KappAhl nå, men når jeg innser at jeg kommer til å amme leeeenge syns jeg at jeg bør unne meg noen fine. Har ikke brukt de vanlige, fine BH-ene på godt over et år.. Ammer barnet på 15 mnd enda, og er usikker på om det blir aktuelt med ammeslutt før babyen kommer.
Will do!

Det kommer nytt undertøysdropp 18.(?) juni.
Har en bh fra Careless fra før og den er fantastisk! Men jeg får ikke plass i den lenger :dead:
 
Will do!

Det kommer nytt undertøysdropp 18.(?) juni.
Har en bh fra Careless fra før og den er fantastisk! Men jeg får ikke plass i den lenger :dead:
Har lyst til å prøve å sikre meg en eller to da jeg og. Har vært veldig fornøyd med badetøy derfra :)
 
Mer om pupper.. nå nippler :)
Jeg blir alltid mye mer øm og støl i puppene på kvelden. Den siste uken har nipplene blitt mer sensitive, vondt å komme bort i dem.
Men nytt i dag morges var at nipplene var helt «utblåste», de så alvorlig talt ut som på tåteflaske!
Det føltes som å være i de første dagene med melkeproduksjon. Har noen av dere opplevd dette? Og så tidlig (er 7+3)?
 
Hadde veldig ømme pupper allerede en uke før ikm! Var sikker på at spiren satt leenge før vi fikk positiv test :hello2
 
Litt frustrert over dette bh greierne... De jeg har passer ikke lenger. Jeg har prøvd noen i butikk, men føler ikke jeg finner noe som jeg føler sitter godt. Også skal jo puppene fortsette å vekse? Da må jeg kjøpe enda en ny osv osv?

Hva gjør dere og hva har dere gjort tidligere? Jeg prøver å unngå å shoppe så mye unødvendig...
 
Litt frustrert over dette bh greierne... De jeg har passer ikke lenger. Jeg har prøvd noen i butikk, men føler ikke jeg finner noe som jeg føler sitter godt. Også skal jo puppene fortsette å vekse? Da må jeg kjøpe enda en ny osv osv?

Hva gjør dere og hva har dere gjort tidligere? Jeg prøver å unngå å shoppe så mye unødvendig...
Spileløse amme-bher. De er ofte fleksible i størrelsen. Book har noen bra, og jeg liker i tillegg natt bhen til medela. De som passer i svangerskapet har passet fint for meg når den værste melkesprengen er over. I tiden rett etter fødsel så har jeg kjøpt inn noen i større størrelser.
 
Litt frustrert over dette bh greierne... De jeg har passer ikke lenger. Jeg har prøvd noen i butikk, men føler ikke jeg finner noe som jeg føler sitter godt. Også skal jo puppene fortsette å vekse? Da må jeg kjøpe enda en ny osv osv?

Hva gjør dere og hva har dere gjort tidligere? Jeg prøver å unngå å shoppe så mye unødvendig...
Med første så kjøpte jeg nye bh’er, men de passet ikke etterhvert og måtte kjøpe nye osv. denne gangen har jeg dropper bh. Orker ikke tanken på å ha det. Har brukt singlet under jobb t-skjorte, til noen tipset om ammesinglet fra hm. Kjøpte i går og må vel kanskje opp 1 størrelse senere. Mye bedre enn bh :D
 
Spileløse amme-bher. De er ofte fleksible i størrelsen. Book har noen bra, og jeg liker i tillegg natt bhen til medela. De som passer i svangerskapet har passet fint for meg når den værste melkesprengen er over. I tiden rett etter fødsel så har jeg kjøpt inn noen i større størrelser.
Jeg har uformelige hengete pupper, så sånne spileløse passer ikke meg. Enda, kanskje med melkespreng. Jeg får starte med innkjøp va en stk så får jeg se.
 
Med første så kjøpte jeg nye bh’er, men de passet ikke etterhvert og måtte kjøpe nye osv. denne gangen har jeg dropper bh. Orker ikke tanken på å ha det. Har brukt singlet under jobb t-skjorte, til noen tipset om ammesinglet fra hm. Kjøpte i går og må vel kanskje opp 1 størrelse senere. Mye bedre enn bh :D
Det hadde vært drømmen! Men det passer ikke for mine pupper desverre o_O
 
Jeg har uformelige hengete pupper, så sånne spileløse passer ikke meg. Enda, kanskje med melkespreng. Jeg får starte med innkjøp va en stk så får jeg se.
Mange er veldig fornøyde med boob sine, spesielt de med litt større pupper. Så jeg ville ikke avskrevet dem med en gang :cool:
 
Litt frustrert over dette bh greierne... De jeg har passer ikke lenger. Jeg har prøvd noen i butikk, men føler ikke jeg finner noe som jeg føler sitter godt. Også skal jo puppene fortsette å vekse? Da må jeg kjøpe enda en ny osv osv?

Hva gjør dere og hva har dere gjort tidligere? Jeg prøver å unngå å shoppe så mye unødvendig...
Har samme problem..bruker sånne sports bh er uten spiler fra H&M nå. De er stretchy samtidig som de gir hold så føler jeg kan bruke de inntil videre. Også er de billige. Noen BH er kan jeg fortsatt bruke med sånn forlenger clip rundt livet. Føler jeg har vokst mye i lengde rundt livet ikke bare cup size:eek: Venter med å kjøpe mer ordentlig BH/ammebh inntil videre.
 
Back
Topp