Pupper

Kokoro

Forelsket i forumet
Stjerneskuddene 2024
De bare vokser og vokser. Er mest ømme om kvelden og natta, men merker dem godt hele dagen også.

Har dere tips om gode bh-er for denne situasjonen? Favoritter?
 
Jeg har tenkt å kjøpe noen flere boob fast-food bh'er. Kjempegode til min kropp. Funker supert som gravid og gjennom hele amme-fasen.
 
Jeg har tenkt å kjøpe noen flere boob fast-food bh'er. Kjempegode til min kropp. Funker supert som gravid og gjennom hele amme-fasen.
Oh, de ser deilige ut! Takk for tips. Vet du om det er noen som har de i en fysisk butikk? Kunne vært fint å prøve på og finne ut hvilken rar størrelse man er i nå.
 
Har ingen tips, jeg har ikke brukt bh siden uke 4 eller noe. Har en haug med singletter/magetopp(?) som funker under t-skjorten på jobb. Ellers bruker jeg nada under hjemme. Har aldri funnet noe som passer meg av bh’er å sånt :smiley-ashamed004
 
Har ingen tips, jeg har ikke brukt bh siden uke 4 eller noe. Har en haug med singletter/magetopp(?) som funker under t-skjorten på jobb. Ellers bruker jeg nada under hjemme. Har aldri funnet noe som passer meg av bh’er å sånt :smiley-ashamed004
Her har det også vært høy grad av free nipple :happy118:happy119
 
Oh, de ser deilige ut! Takk for tips. Vet du om det er noen som har de i en fysisk butikk? Kunne vært fint å prøve på og finne ut hvilken rar størrelse man er i nå.
Jeg tror det er noen fysiske butikker som selger de, men har ikke oversikt over hvilke. Tror jeg kjøpte fra zalando og bestilte begge størrelsene jeg sto mellom, og returnerte den som ikke passa sist :)
 
Har ingen tips, jeg har ikke brukt bh siden uke 4 eller noe. Har en haug med singletter/magetopp(?) som funker under t-skjorten på jobb. Ellers bruker jeg nada under hjemme. Har aldri funnet noe som passer meg av bh’er å sånt :smiley-ashamed004
Har hatt samme policy, men sånn som ammebh sitter faktisk godt på meg, finner nesten ikke noen vanlige som passer. Det hjelper at de ikke har en fast kopp eller spiler. Men allikevel gir støtte og litt form.
Utrolig praktisk når man begynner å lekke råmelk etterhvert også (noe jeg har brukt å plages med)
 
Her har det ofte vært mer behagelig for meg å gå uten bh, men det funket dårlig sist da jeg begynte å renne melk. Etter det sverget jeg til medela sine natt amme bher.
 
Når kan melka bjønde å komme igrunn?
Det varierer veldig, første gang begynte jeg å dryppe litt melk fra rundt uke 20. Denne gangen har jeg fremdeles litt melk i puppene etter pumpe/ammeslutt for 4 måneder siden. Har hørt om folk som får melk fra ca uke 8 og folk som ikke får en dråpe før etter baby er født.
 
Det varierer veldig, første gang begynte jeg å dryppe litt melk fra rundt uke 20. Denne gangen har jeg fremdeles litt melk i puppene etter pumpe/ammeslutt for 4 måneder siden. Har hørt om folk som får melk fra ca uke 8 og folk som ikke får en dråpe før etter baby er født.
Hmm, blir spennende å se!
 
Har hatt samme policy, men sånn som ammebh sitter faktisk godt på meg, finner nesten ikke noen vanlige som passer. Det hjelper at de ikke har en fast kopp eller spiler. Men allikevel gir støtte og litt form.
Utrolig praktisk når man begynner å lekke råmelk etterhvert også (noe jeg har brukt å plages med)
Nei det skjønner jeg :smiley-ashamed004 Men jeg går meg vill i alle de størrelsesgreiene og klarer aldri finne riktig, så endre opp med å være ubehagelig og irriterende liksom. Skal sjekke ut det du skreiv lengre opp her. Håper ikke melka kommer før baby er ute her:smiley-ashamed004
 
Jeg har god erfaring med medelas myke graviditet og ammebher, og carriwell sine, fikk melk tidlig forrige svangerskap og ser ut som den er på vei nå igjen. Brukt flere typer bher men de er de eneste som ikke ga meg tilstoppede melkeganger :happy:
 
Skal handle inn Careless sine tenkte jeg. Ser folk er så fornøyde med de!
Akkurat når går det i treningstopp og bralette. Mine er også blitt svææære - til mannens store fornøyelse :dance008
 
Kan skrive under på denne! Jeg sverger til de spileløse bhene som heter Creem, har brukt de siden før jeg ble gravid og de er en drøm å ha på seg.
Enig! Har på meg ammeversjonen as we speak. Har blitt comfort-bh :hilarious:
 
Last edited:
Jeg har kjøpt både vanlig og amme bh’er på kappahl. Jeg synes de er veldig gode!
Støttes. Har bodd i ammebh-ene fra Kappahl etter at jeg fødte i fjor sommer
 
Back
Topp