PUPPER...

lille gull på veg....

Betatt av forumet
har noen merket at puppene ikke er så ømme som det var til og begynne med ?? Mine er nesten ikke ømme lengere dem... Men har blitt litt større... Hva merker dere jenter ??

Jeg og har merket det :) tidligere var de så ømme at jeg var livredd småen skulle komme borti dem;) nå er de bare litt slik at jeg kjenner det skjer noe liksom:)

Samma her :) ikke så ømme, men større

Synes ikke mine har blitt særlig større, men definitivt ikke like ømme som før.
Stort sett bare vondt når katten marsjerer over meg når jeg ligger på sofaen:)

Mine har hverken vært ømme eller vokst noe de... Men var omtrent halvveis før det begynte sist også...

Mine er større men omtrent ikke ømme i det hele tatt :) Samboern liker det VELDIG godt ;) hehe, hver dag når vi går og legger oss og jeg tar av meg klærne fniser han som ei fjortisjente og ser på puppene mine, holder på å le meg ihjæl av han ;) mannfolk altså ;p

Ikke så ømme lenger, men større

mine er deilige og fyldige, love it :-D

Mine har ikke vært ømme nesten.. Men de har vokst en god del! Blitt fyldigere, og det er flott! Etter en vektnedgang på 20kg i månedene før jeg ble gravid mistet puppene eldig masse fett, nå er det tilbake, så jeg er superfornøyd:P

Ikke noe ømhet længre nesten,men di har blitt enorme! Fyller en go D75 nå!

synes de blir bare vondere jeg, å ikke minst større, måtte kjøpe meg en ny bh sist savangerskap 95F, bruker vanlig 85D men er kjempe fornøyd med det, ikke minst min mann,hehe:)  

Nesten ikke ømme her heller, noe som mannen er veldig glad for. Forrige gang var de forbudt å røre fra dag 1 fordi de var så vonde, så dette er helt supert :))

Back
Topp