Pupper

Twilight

Forumet er livet
Det er helt seriøst, jeg bruker  C-cup til vanlig og nå har jeg kjøpt noe
D-cup, men nå begynner de å bli liten å....

jeg er sikker på at mine pupper veier nesten 2kg tilsammen hvis man kunne ha veid dem... får jo sååå vondt i skuldrene av det...[:@][:@]

hadde jo store nok fra før så, trengte ikke så mye større enn det jeg hadde...[:'(][:'(]

kommer de til å bli enda større enn det dem er????[&:][&:]

regn med at de blir større ja.. etter babyen er født og melka kommer igang blir de ganske store... Sambo kalte meg bare for kua[&:]

ufff jaaaa, det er nesten det eneste jeg gruer meg til, kommer ikke til å passe inn i noe som helst snart[:'(][:'(]
 nei ufff må legge meg nå, samboeren skal kjøre opp imorgen blir spennende...

vet du om noen skal på ul imorgen?

Ja, de begynner å bli vonde å sove på..
Var på butikken i forrige uke skulle kjøpe meg bh.
Jeg bruker vanligvis 75c men måtte ha 75 d.
Og det var ikke mange valg i den butikken heller.
For d cup hadde de ikke så mye av[&:]

helt enig selmaa,
snart må jeg vel på 80d bare får å få den litt større........huff

susa har rier,hun som gikk i klassen vår,hihi

jeg har bestandig brukt 75/80 D, å hadde jo håpet på at kropppen skulle finne ut at det er stort nok, men neida... måtte ut med nesten 350 kr for en god bh i 80 E.  å amme bh hadde de ikke i større enn D [&:] det syns jeg var veldig rart, må vel på nettet å kjøpe...
Å jeg kommer til å få de verste hengepuppene når alt dette er over!!!!!!!! [:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Samma her!! bruker vanligvis 75d eller 80c..og nå har jeg vært så lur å kjøpt meg sånn sportsbh,men i str.80d og den begynner å bli for liten allerede!![&:] skulle ha kjøpt litt større kjenner jeg nå!! Arg!!

Jeg må nok ut å kjøpe meg noen nye bh`er, merker at puppan fyller ut bhèn min og er stram rundt ryggen......Jeg er storfornøyd med puppane mine, og min mann bare gliser når han ser de....[:D]

Både jeg og samboeren min er storfornøyd med de "nye" puppene mine. Har gått fra 70B til 75C, og nå er selv det for lite. Synes de vokser for hver dag jeg ... [:)]

å skrekk å gru hvis de skal bli enda større etter fødselen!!!! [&:] bruker 80E nå, kjenner at det hadde ikke gjort noe om bh`en hadde vert litt større men... uff [&:]

ORIGINAL: anne-lise(glisshje)

helt enig selmaa,
snart må jeg vel på 80d bare får å få den litt større........huff

susa har rier,hun som gikk i klassen vår,hihi

Hei hvordan går det med henne, hun har vel fått unge nå eller???

UFFF ja jeg finner nesten ikke noe bh er i str. d jeg er det virkelig så mange som bruker det eller gidder ikke butikkene bestille....

hmmm jeg må nok opp en str til jeg ass, d-cup har begynt å stramme litt her og der, men hva kommer etter D-cup egentlig?? er det dd eller e

Back
Topp