pupper..

semine

Betatt av forumet
..er ikke en kilde til glede lenger... [&:]

I dag har jeg hatt voldsomt vonde pupper.. og vonde brystvorter [&o]

AUA [X(]

Samme her:( Tettsittende topper er bare å glemme

Huff da..
Jeg mistet melka når Leah Emilie var 3 måneder, men her om dagen var det en dråpe i hver pupp.. Merksnodig! Men er ikke øm eller noen ting [:)]

For et par uker siden kunne jeg ikke ha på meg BH engang.. hadde så vondt, og mest etter jeg våknet. Det var kjempe vondt, og slet veldig. Gubben som pleide å bruke dem som puter innimellom er kjempe lei seg om dagen. haha..
Nå er de ikke så ille, men skal også sies at de har vokst 3 cm siden vi fant ut at vi skulle ha barn.. hehe.
Allerede gått opp en str i BH, selv om jeg kan bruke gammel str..

Jeg har vært kjempe øm i en uke. BH har jeg bare på om jeg skal ut av huset [8D] Klarer ikke å ligge på magen engang jo [:-] Men men, det går vel over en gang [:)]

Kjenner til det gitt..Nå er brystene mine blitt GANSKE store. FAktisk så store at mannen i dag sa at vi kanskje snart burde begynne å si til folk at jeg er gravid(ingen som vet utenom dere) før folk begynner å tro at jeg har ordnet med silikon i brystene [;)]

mine er blitt ca en bh str. større, og å ligge på magen som jeg elsker, ja det kan jeg bare glemme nå[:D][:)]

Hvis du har vondt i puppene nå, så gled deg til den første perioden av amminga....hehe....
Her kjenner jeg ingenting i puppene...Trur dem er så herda etter år med amming...hehe..

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Hvis du har vondt i puppene nå, så gled deg til den første perioden av amminga....hehe....
Her kjenner jeg ingenting i puppene...Trur dem er så herda etter år med amming...hehe..

I know [:D] Husker den aua`en ja.. [X(]

Back
Topp