Pupper.... :p

Kaas!

Flørter med forumet
Er jeg den eneste som ikke har fått kjempe pupper enda?! Er 38 uker nå og syns igrunn ikke de har vokst noe særlig siden i starten. Sist gang mener jeg å huske at de este litt på slutten. Men mulig det ikke skjer før etter fødsel da? Husker ikke detta jeg :p
Evt virker de bare små i forhold til den gedigene magen... Hehe

Kommer når melkeproduksjonen settes i gang etter fødsel føler jeg har blitt 3 størrelser større på 3 dager.....

Magen er så stor at det ser jo ikke ut som om jeg har pupper i det hele tatt :P

De ble nok noe større i begynnelsen av svangerskapet, men nå virker det som om de har krympet igjen.

Jeg føler at jeg ikke har fått noe større pupper.. Det er minimalt. Men de ser jo ekstra små ut pga magen føler jeg! hehe :) Men det kommer seg vel etter fødsel! :)

39+4 her, og synes ikke puppene er blitt større i det hele tatt. Ble kanskje bittebittelitt større helt i begynnelsen, hvis jeg legger godviljen til.. ;) Ikke vokst noe nå på slutten i allefall. Så med den store magen ser det ikke ut som at jeg har pupper i det hele tatt :p

Ja, for dere som skal amme - bare vent til melka kommer fullt. Jeg hadde enorme pupper opp til halsen og ut i armhulene, steinharde. Sto rett ut! Nå har melka sluppet heldigvis, og de har "roet" seg litt... ;)

Mine pupper har ikke vokst i hele tatt, og de vokste ikke sist gang heller, ei heller når melka kom :( Så svangerskap/amming hjelper heller ikke på størrelsen her. *skuffende*

Melka har kommet her, men pga vektnedgang er de myyye mindre enn da jeg ble gravid. Har kjøpt amme-bher som er altfor store. Har et håp om at de fylles med melk etter fødsel slik at amme-bhene fylles også :p

Jeg får aldri melk før dagen etter etter fødsel. Folk har til og med kommentert hvor små de er ^^ haha

Fikk aldri store pupper med nr 1 heller jeg... Ikke med melkespreng engang! Så jeg lurer og på når de skal vokse :p

Vokste den del i starten og har vell egentlig bare holdt seg sånn siden... Men har begynt å få ømme nippler igjen :p

Mine er like små som alltid ;)
Men så har jeg ikke fungerende meieri heller, så skal det bli noe størrelse endring her må det bli silikon :p

Dere med små pupper, opplevde dere at dere hadde lite melk sist? Spent på om det er en sammenheng.

Nei langt ifra! Hun la godt på seg, og jeg kunne pumpe nok til frysen og :) amma i 14 mnd, da gadd ikke JEG mer :p
Så fint å høre! Kan ikke skjønne at de små puppene mine skal kunne produsere nok melk :p

Så fint å høre! Kan ikke skjønne at de små puppene mine skal kunne produsere nok melk :p
Det var min store bekymring og :p jeg fyller ikke en A-cup engang liksom!
Funfact: selv disse små fartsdumpene her, ble så flate at M fint kunne stå på de :p haha.. Og det gjorde vondt :p forstår fortsatt ikke den dag i dag hva hun sto på :p

Back
Topp