Pupper og sånt

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Er dere flere som fortsatt har ømme pupper?

Jeg trodde at det var vanlig de første ukene.. Men neiida. Syns jeg konstant har "melkespreng". Og de her er virkelig stor nok fra før:p:laughing001

Høyre nippel ble plutselig øm for noen dager siden. Vondt å legge seg ned. Vondt hvis vegger borti den ect. Kom som lyn fra klar himmel. Denne kroppen er ikke lett å forstå for tiden.

Ja, og varme. Og veldig synlige blodårer. Synes det er vanskelig å finne en god ny. Brukt endel ullbh av Pierre Robert.

Blitt litt bedre siste ukene, men har gått fra å være helt flat til at Bcup er for lite, så har hatt MYE vondt og spreng :(

Er dere flere som fortsatt har ømme pupper?

Jeg trodde at det var vanlig de første ukene.. Men neiida. Syns jeg konstant har "melkespreng". Og de her er virkelig stor nok fra før:p:laughing001

Ja! [emoji85] de var sinnsykt vonde de første 3 mnd, men nå er de begynt å bli ømme og vonde igjen [emoji15] ikke morsomt altså...[emoji20]

Mine er sjeldnere ømme, men når det først gjør vondt så er det skikkelig vondt! Pluss at de lekker 24/7:shifty:

Jeg kan ikke sove uten en bh som holder alt skikkelig på plass, ellers våkner jeg hver gang jeg rører meg, pga vondt! Er i uke 19 nå, og har hatt det sånn konstant siden før positiv test.

Kjefter på alle som nærmer seg puppene mine, dødsvonde.

Jeg har skikkelig vondt i det ene brystet, når jeg blir kald. Begge er ømme og gjør vondt i dusjen. Når jeg bruker ammeinnlegg av ull, bh, ullsinglet, vanlig singlet, og noe utenpå der igjen går det bra. Om natten må jeg sove med ullsinglet. Og jeg er egentlig ganske varm av meg, og hater å bli for varm, men heller det, enn skikkelig vond pupp!

Stikker voldsomt i brystvortene og er sinnsykt vondt.. er ikke øm på samme måte i resten av brystet som jeg var før da.. Puppene har vokst veldig og jeg føler meg ikke komfortabel med de:/ kroppen min ser dobbel så stor ut pga puppene:/

Ømheten i puppene kommer og går veldig, men er jamt over ganske ømme hele tiden.. klør og stikker litt innimellom også. Har vokst myyye..

Stikker voldsomt i brystvortene og er sinnsykt vondt.. er ikke øm på samme måte i resten av brystet som jeg var før da.. Puppene har vokst veldig og jeg føler meg ikke komfortabel med de:/ kroppen min ser dobbel så stor ut pga puppene:/

Enig.. føler meg feit og stygg pga puppene. I starten følte jeg de "struttet" og så fyldigere ut, men nå er de bare svæære, og ingen av de fine bhene passer[emoji30]

Back
Topp