Pupper og melk

lillebolla

Betatt av forumet
Jeg har allerede (bare snart 5uker på vei ifølge terminkalkulatoren) vokst fra nesten alle bher, har brystspreng og det kommer tynn melk hvis jeg trykker har også fått godt synlig bump nederst på magen.. Er det litt tidlig?
Har 1 barn fra før som er 3 år, og ikke ammet på 3 år..

Blir litt nervøs for at jeg kan være lenger på vei eller kanskje vente tvillinger jeg nå..

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Se tråden jeg nettopp laget, med bilde av min "sjarmerende" lille bump, 5 uker på vei.

Lite festlig!

Ja, jeg hadde en liten mage fra før. Kombiner med litt oppblåst, og vips, så ser man sånn ut. 5 uker på vei.

mine pupper er ikke vokst ut av proposjoner enda da, litt fyldigere, men ikke så mye. "melk" klarer jeg presse ut, men det har egentlig aldri forsvunnet etter at jeg ammet eldste som er 5. Jeg ble gravid med neste en mnd etter at jeg sluttet, og så var det nå der, og så sluttet jeg å amme henne nå for et par mnd siden, så det er jo ikke egentlig så rart at jeg fortsatt har "melk" da sånnsett.

Jeg fikk også melk like etter positiv test med førstemann. Nå har jeg ikke ammet på over et halvt år og har fortsatt melk (ikke mistet den etter ammeslutt). Har hørt om flere, så antar det er ganske normalt.

Jeg har fremdeles melk etter forrige svangerskap, ikke mye, men litt... Sluttet å amme for 1 år siden! Aner ikke hvordan det er i fht tvillinger jeg?:-)

jeg ammet kun på sykehuset forrige gang, og mistet melken etter ca 1 mnd.. men håper det tyder på at den lille er kommet for å bli :)

Det er vanlig at puppene vokser masse helt tidlig i svangerskapet og at de er vonde. Det er ikke sikkert det er "melk" du har fått. Husker ikke hva det heter men tom ungdomsgutter kan få melkelignende væske fra brystvortene i puberteten pga hormoner. Det betyr nok bare at de vokser å gjør se klare. Kan hende det stopper etter en stund og du får råmelk nærmere termin.

Magen er bare oppblåst... Kan gå ned igjen før den "ordentlige" magen kommer.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp