Er spent på om jeg trenger nytt fyll etter endt amming da. Jeg vil gjerne ha en til etter denne, så det blir nok noen år til, får se Må bare begynne å spareSå bra! Jeg kommer til å fylle og løfte litt jeg også[emoji12] GLEDER meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er spent på om jeg trenger nytt fyll etter endt amming da. Jeg vil gjerne ha en til etter denne, så det blir nok noen år til, får se Må bare begynne å spareSå bra! Jeg kommer til å fylle og løfte litt jeg også[emoji12] GLEDER meg!
Det hørtes nøyaktig ut som meg og mi lille[emoji28]Fullammet i 7mnd, så oppdaga poden brått brødskiver så da var det helt stopp [emoji14] amma om natten i 1mnd til og da begynte han å sove igjennom [emoji14] Hadde planer om å holde på i 1år, men men
Ja, det koster jo penger også. Der sa du noe[emoji12] Da begynner jeg å spare i dag, så får vi se om jeg har nok om 2 år når det er tid for inngrep. Hehe.Er spent på om jeg trenger nytt fyll etter endt amming da. Jeg vil gjerne ha en til etter denne, så det blir nok noen år til, får se Må bare begynne å spare
Tja kan hende du må vente lengre enn som så, kirurgen krever at man har vært ikke ammefri, men melkefri, i to år før de operererJa, det koster jo penger også. Der sa du noe[emoji12] Da begynner jeg å spare i dag, så får vi se om jeg har nok om 2 år når det er tid for inngrep. Hehe.
Neii, fy fader den var kjip! Meeen...det gir jo mening når du sier det.Tja kan hende du må vente lengre enn som så, kirurgen krever at man har vært ikke ammefri, men melkefri, i to år før de opererer
Tja kan hende du må vente lengre enn som så, kirurgen krever at man har vært ikke ammefri, men melkefri, i to år før de opererer
Oi ja det var stor forskjell! Aner ikke hvorfor det skal være sånn da, og har heller ikke orket å sette meg inn i det siden jeg hadde vært melkefri lengeKirurgen min krevde 4 mnd melkefri han.. rart at de har så store forskjeller