Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det er kommet råmelk her. Puppene har egentlig ikke vokst så mye[emoji4]Puppene vokser av hormoner lenge før melken kommer, hvis det er det som får deg til å tro det
Aha, det forklarer jo saken da. Men det var voldsomt tidlig! [emoji28] Hehe.Hvis man har barn fra før er det normalt å lekke litt tidlig
Jamen daså Ja det var tidlig, hadde du kanskje ikke vært så lenge melkefri da?Neida, det er kommet råmelk her. Puppene har egentlig ikke vokst så mye[emoji4]
Over ett år hvertfall [emoji4]Jamen daså [emoji14] Ja det var tidlig, hadde du kanskje ikke vært så lenge melkefri da?
Samme her! Ammet til han var 15 mnd. Men føler det kommer lettere nå om jeg klemmer enn før jeg ble gravid igjenMi frk er to år og jeg stoppet aldri. Kan ennå klemme ut litt om jeg prøver. Men leker ikke av seg selv
Jeg hadde masse melk forrige gang. Hadde også melk i puppene en stund før fødsel sist, vet ikke om det har noen sammenhengJeg sluttet da hun var 8mnd fordi hun ikke var særlig interessert lenger. Kun 1x per døgn, tidlig på morgenen fra hun var sikkert 7 til hun var 8mnd. Og derfor var ikke lagerbeholdningen på melk særlig stor[emoji12] Derfor jeg ble så overrasket.
Det hadde jeg og. Da jeg ammet på føden sa jordmødrene at hun ikke fikk i seg noe, for melka var ikke kommet enda. Men det stemte jo ikke, for jeg måtte pumpe litt av en eller annen grunn og da ble de veldig overrasket for at det var der allerede.Jeg hadde masse melk forrige gang. Hadde også melk i puppene en stund før fødsel sist, vet ikke om det har noen sammenheng
Det er ikke så lenge, da skjønner jeg godt at den er raskt tilbakeOver ett år hvertfall [emoji4]
Hva gjorde du om jeg tør spørre? Jeg skal hvertfall fikse på puppene etter ammeperioden etter denne babyen! [emoji28]Det er ikke så lenge, da skjønner jeg godt at den er raskt tilbake
Her er det værre, kanskje 5 år siden det ble tørt, og gjort inngrep etterpå, så spent på om ting fungerer som det skal enda
Brystforstørrelse Har aldri angret et sekund, selv om jeg vet at det kan påvirke min mulighet for amming.Hva gjorde du om jeg tør spørre? Jeg skal hvertfall fikse på puppene etter ammeperioden etter denne babyen! [emoji28]
Så bra! Jeg kommer til å fylle og løfte litt jeg også[emoji12] GLEDER meg!Brystforstørrelse Har aldri angret et sekund, selv om jeg vet at det kan påvirke min mulighet for amming.