Pupper og melk og sånn

Shhhh

Betatt av forumet
Så,

når er det normalt å begynne å produsere melk egentlig? For jeg har visst begynt allerede jeg, og jeg følte det var helt sinnsykt tidlig!?

Har noen av dere merket noe på den fronten eller?

Sist begynte det rundt uke 28-30tror jeg :) Vet ikke hva som er vanlig.

Puppene vokser av hormoner lenge før melken kommer, hvis det er det som får deg til å tro det :)

Hvis man har barn fra før er det normalt å lekke litt tidlig :)

Neida, det er kommet råmelk her. Puppene har egentlig ikke vokst så mye[emoji4]
Jamen daså :p Ja det var tidlig, hadde du kanskje ikke vært så lenge melkefri da?

Har mye hvit melk allerede men har amma 2 åringen fram til nå og han får seg en liten skvett de gangene han spør <3
Håper litt på at han fortsatt liker mamma melka når lille kommer så han kan ta bort den verste sprengen :')
Planen var å slutte ved 2 år og heller gi han morsmelk på kopp/glass hvis han ville ha mere :p

Jeg lak litt melk hver gang jeg dusjet i nesten 2,5 år etter ammeslutt med minste :S

Jeg sluttet da hun var 8mnd fordi hun ikke var særlig interessert lenger. Kun 1x per døgn, tidlig på morgenen fra hun var sikkert 7 til hun var 8mnd. Og derfor var ikke lagerbeholdningen på melk særlig stor[emoji12] Derfor jeg ble så overrasket.

Jeg sluttet da hun var 8mnd fordi hun ikke var særlig interessert lenger. Kun 1x per døgn, tidlig på morgenen fra hun var sikkert 7 til hun var 8mnd. Og derfor var ikke lagerbeholdningen på melk særlig stor[emoji12] Derfor jeg ble så overrasket.
Jeg hadde masse melk forrige gang. Hadde også melk i puppene en stund før fødsel sist, vet ikke om det har noen sammenheng :)

Jeg hadde masse melk forrige gang. Hadde også melk i puppene en stund før fødsel sist, vet ikke om det har noen sammenheng :)
Det hadde jeg og. Da jeg ammet på føden sa jordmødrene at hun ikke fikk i seg noe, for melka var ikke kommet enda. Men det stemte jo ikke, for jeg måtte pumpe litt av en eller annen grunn og da ble de veldig overrasket for at det var der allerede.

Sist lekte jeg i uke 12.. med sønnen min hadde jeg ikke melk før han var ute :p
Tror det er individuelt, men kjenner jo allerede at det skjer mye inni der :p

Over ett år hvertfall [emoji4]
Det er ikke så lenge, da skjønner jeg godt at den er raskt tilbake :)
Her er det værre, kanskje 5 år siden det ble tørt, og gjort inngrep etterpå, så spent på om ting fungerer som det skal enda :p

Det er ikke så lenge, da skjønner jeg godt at den er raskt tilbake :)
Her er det værre, kanskje 5 år siden det ble tørt, og gjort inngrep etterpå, så spent på om ting fungerer som det skal enda :p
Hva gjorde du om jeg tør spørre? Jeg skal hvertfall fikse på puppene etter ammeperioden etter denne babyen! [emoji28]

Hva gjorde du om jeg tør spørre? Jeg skal hvertfall fikse på puppene etter ammeperioden etter denne babyen! [emoji28]
Brystforstørrelse :) Har aldri angret et sekund, selv om jeg vet at det kan påvirke min mulighet for amming.

Back
Topp