Pupper..Hjelp!

molly.

Glad i forumet
Jeg er 17 uker på vei nå og jeg ser allerede at puppene mine begynner å henge, spesielt det høyre brystet[:(] Jeg er 20 år og begynner å få hengepupper! Blir skikkelig deppa av dette... Har bestemt meg for at om de blir enda verre enn dette og så skakke som de er nå, så vil jeg opere.. Men når kan jeg gjøre dette? Etter jeg er ferdig med å amme da regner jeg med? Noen som har erfaringer med brystløft og/eller implantater? [8|] Jeg har masse sosial angst grunnet dårlig selvtillit, og jeg ser ikke akkurat at dette kommer til å hjelpe meg noe særlig.. Hvor stor er sjangsen for å få dekket dette av staten mon tro??

vet desverre ikke om du får det dekket. men ville bare si at når jeg sluttet å amme så puppene mine fæle ut, og de hadde vokst en del i graviditeten (vanligvis b cup, men vokste til e) men etter 7-8 mnd trakk huden seg tilbake og de ble nesten helt lik som før graviditetn:)

ORIGINAL: Cyan86

du kan jo uansett ikke gjøre noe med det når du er gravid, for de opererer ikke gravide.

Nei det skjønner jeg.. Men hvor lenge er det man ammer da? Også har jeg jo tenkt at det er greit å få kroppen slik jeg vil ha den etter fødselen også, før jeg begynner å tenke på å operere.. For å skulle trene bort alt det fettet jeg har til overs kan ta sin tid :p

Vel, jeg har hatt hengepupper siden jeg var 16-17, så..
Men jeg har store tunge pupper, og bruker f-cup nå. Kjenner bhen er trang nå da, som jeg er gravid. Vent å se hvordan de blir når du er ferdig med å amme, melka gjør jo at de fylles veldig opp.
Dersom du har veldig store bryster, kan du få en reduksjon (og dermed også oppstramming) dekket av staten, det skal jeg fikse meg.

ORIGINAL: Auliana

Vent til barnet er født, til du er ferdig å amme. Så tar du en ny vurdering da. [:)] Er du like missfornøyd da kontakter du en plastisk kirurg og diskuterer med ham eller henne. Er ingenting i veien med å ville reparere på brystene sine om man ikke er tilfreds med dem [;)] men det er greit å vente til man er ferdig med de barna man vil ha og amming. [:)]

ca et halvt år etter amming kan de operere.....
Men vent til etter det, de kommer garantert enda til å forandre seg masse! positivt eller negativt.... Ikke fortvil, blir knall resultat etter operasjon uansett!![:D] 

Jeg har ikke noe særlig store pupper.. Brukte B før jeg ble gravid, og nå ser det ut til at jeg må bytte til D .. Men det har skjedd så fort at de liksom bare datt ned.. Og i tillegg så har jeg fått masse strekkmerker på de. Jeg viser meg ikke naken lenger for å si det sånn!...

Back
Topp