Pupper etter ammeslutt

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor lang tid etter ammeslutt blir puppene "normale"?
Jeg har ammet 1 gang i døgnet i flere måneder, er det feil å tro at forskjellen ikke vil bli stor fra da til nå?
Jeg trenger en ny BH nemlig, men lite vits i å kjøpe en ny før puppene er der de vil være framover :)

Med førstemann kjøpte jeg ny bikini når jeg bare ammet 1-2 ganger i døgnet. Men når jeg kom på ferie og var ferdig med å amme, var det ikke sjans at jeg kunne bruke den, var alt for stor. Men tipper dette er veldig individuelt. Mine er generelt minket mye etter at jeg har ammet.

Det er veldig individuelt. Jeg amma ikke lenge, delamma i noen uker. En måndte etter slutt var de ca samme størrelse som før, men endring i form.

Jeg slutta å amme for ca 3 mnd siden, puppene mine er blitt slappe, men må fortsatt bruke den størrelsen jeg gikk opp.

Bv forum appen ♡

Takk for svar :) Det er ikke lenge siden jeg slutta, 1-2 uker siden. Men høres ut som jeg kan vente en stund til før jeg handler bh da :)

Veldig individuelt ja. Jeg ammet i ett år, og den siste tiden var det bare på kveldene. De bh'ene jeg kjøpte i slutten av ammeperioden passer meg like godt enda, ett år senere :)

Jeg ammet i litt over 16 mnd, tok ca 1 mnd. Var bittelitt mindre, men forskjellen fra melken først kom inn og fra ammeslutt var stor. Men ikke særlig fra ukene før jeg sluttet å amme og til nå. Ville ventet litt med innkjøp.

Mine er små i utganspunktet. Nå ammer jeg tredjemann.... Og de blir mindre og mindre! :p :(

Mine er små i utganspunktet. Nå ammer jeg tredjemann.... Og de blir mindre og mindre! :p :(

Auda :( Mine er det god størrelse på, men ikke så god form og da får jeg mye fuktproblemer under dem. Hadde heller tatt mindre pupper da, men det er jo lett å si uten at jeg vet hvordan det er å ha små pupper :)

Auda :( Mine er det god størrelse på, men ikke så god form og da får jeg mye fuktproblemer under dem. Hadde heller tatt mindre pupper da, men det er jo lett å si uten at jeg vet hvordan det er å ha små pupper :)
Jeg har faktisk innfunnet meg med at jeg bare ikke har store fordeler ;) joda, de kunne godt vært en cup el to større. Litt kjedelig på stranda, i fine kjoler etc. Men mannen liker de ;) og jeg har faktisk kunnet amma tre barn med de! :) og slipper jo unda den type plager du nevner.

Jeg har faktisk innfunnet meg med at jeg bare ikke har store fordeler ;) joda, de kunne godt vært en cup el to større. Litt kjedelig på stranda, i fine kjoler etc. Men mannen liker de ;) og jeg har faktisk kunnet amma tre barn med de! :) og slipper jo unda den type plager du nevner.

Høres ut som du har den helt rette størrelsen! :)

Det er nå 1 år siden jeg sluttet å amme og mine pupper har nå gått fra D til en liten A. Og de er fortsatt helt tomme...

Denne gangen hadde jeg C før jeg ble gravid, D når jeg ammet og B når jeg sluttet.. så altså mindre enn de var i utgangspunktet :(

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp