Puppeprat

Er på vei opp fra C til d, som jeg normalt er A/B. Og de bare strutter helt merkelig. Utover til siden føler jeg. Men, men. Har normalt ikke store pupper så er litt greit og...

Vær glad for små pupper damer skulle gjerne ha byttet! Jeg hadde dd cup før forrige svangerskap, i løpet av svangerskapet og ammetiden ble jeg en g/ h cup som gikk ned igjen til f/ g etter amming. Det er et slit med store pupper og massevis av stilige bluser og skjorter som er uaktuelt å bruke, alle spriker og det er ikke pent pluss dyrt med bh som skal passe og støtte, de er ikke fine en gang!
Satser på mindre pupper en gang etter at jeg er ferdig med unger.

Skal å ha mindre etter denne graviditeten!! Alt for store og tunge, har en j/ k cup. Så får dekt reduksjon pga at de lager så mye krøll med nakke/skuldre. Så her får de ikke vokse mer!!!

Samboer er himla fornøyd med at mine tidligere slappe & opptygde (etter amming!) pupper nå har fylt seg opp, og det er igrunn jeg også :P Men et minus at ingen BH'er passer! Har gått fra en slapp B til en fyldig C, så skal bare nyte disse mnd før de går tilbake til den nye normalen :P

Samboeren her er veldig fornøyd med at mine er enda større! :P

Etter to graviditeter og to amminger (jeg vet det sies at det ikke er ammingen som "ødelegger" puppene, men er noe uenig i det) så er mine bittesmå og slappfisker. Nå har de blitt bittelitt fyldigere.

Om det blir som før vokser mine bare litt i svsk, men når melka kommer er de enorme! Så roer det seg etter en ukes tid etter fødsel.

Bruker vanligvis C-Cup, og kjøpte meg nettopp en ny push up BH (de er de eneste jeg klarer å gå med) :P
Har ikke gått opp noe cup, men merker C-cupen begynner å bli litt stram sånn at de gir meg en heftig kløft.
De er steinharde og har fått en del synlige blodårer :P

Bare vent til etter fødsel, mine var STEINharde og rimelig svære ca to dager etter fødsel:p det var faktisk bare vondt, men det roa seg fort:D liker puppene mine mye bedre nå som gravid og etter fødsel. Når melken ble borte syns jeg puppene ble enda mindre enn de var til å begynne med:( har små i utgangspunktet da..

Bare vent til etter fødsel, mine var STEINharde og rimelig svære ca to dager etter fødsel:p det var faktisk bare vondt, men det roa seg fort:D liker puppene mine mye bedre nå som gravid og etter fødsel. Når melken ble borte syns jeg puppene ble enda mindre enn de var til å begynne med:( har små i utgangspunktet da..

Bestevenninnen min gikk fra A cup til C cup under ammingen, og nå etter så er hun så å si flatbrystet.

Første svangerskap syntes jeg ikke noe skjedde med puppene før det hadde gått laaang tid. Denne tredje gangen eksploderte de med en gang. Takk og pris, for de var bare to tomme, små poser etter tidligere amming.

Mine vokste hele svangerskapet sist. Nå har de begynt å vokse, så får se når det ender :p

Back
Topp