Puppene

Audrey

Elsker forumet
Marsboerne
Når pleier de å slutte å være så ømme? Jeg husker ikke når det skjedde de to forrige gangene, synes de kan bli "normale" nå :P

Skulle forresten ønske at puppene holdt seg sånn de er nå når ammingen og alt er ferdig altså... Tror aldri de har hatt så fin fasong som akkurat nå, gruer meg til de blir slappe tennissokker igjen! De blir jo sikkert enda verre enn sist også, huff :P

Enig med deg. De kan godt beholde denne fasongen. Trodde man skulle få større pupper av amminga, jeg, men nei, det ble de absolutt på ingen måte...

Har ikke ømme pupper denne gangen ( hadde ikke det sist heller, husker ikke hvordan det var med 2).
Husker virkelig ikke når det gikk over med 1.

Har ømme pupper nå, 8+5. Sånn har de vært siden jeg ble gravid. Aner ikke når det går over. Kanskje etter uke 12? Kjempe vondt bare jeg kommer borti.

Enig i at de godt kan ha denne formen etter amming ja! Fælt å tenke på hvordan det blir!;-)

En eller ainna gang rundt uke 12 gikk ømheta over sist ihvertfall

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Aldri hatt ømme pupper under svangerskapet, jeg ;p

Jeg er 10+3 og syns det begynner å gi seg litt nå. Men veldig fin fasong da ;) plutselig peker brystvortene rett frem i steden for nedover:p

Jeg syns ømheten begynte å gi seg rundt uke 10.

* venter nr to i mars *

Når pleier de å slutte å være så ømme? Jeg husker ikke når det skjedde de to forrige gangene, synes de kan bli "normale" nå :P

Skulle forresten ønske at puppene holdt seg sånn de er nå når ammingen og alt er ferdig altså... Tror aldri de har hatt så fin fasong som akkurat nå, gruer meg til de blir slappe tennissokker igjen! De blir jo sikkert enda verre enn sist også, huff :P
Signerer denne! Nå er de perfekt størrelse, runde og fine ;) men utrolig ømme! Ser ikke fram til ammeslutt når de blir slappe...

Ømmheten har gitt seg betraktelig her, er 11+4.
MIne har ikke blitt større/endret fasong, glad for det. Har veldig store fra før av og vil ikke ha større.

Hihi, skulle tro puppene visste hva jeg skrev her inne, for nå har de endelig begynt å normalisere seg litt igjen i forhold til ømhet :D

Kjøpte meg ny bh i dag. Det var HIMMELSK. Har store fra før 75 DD, men nå endte jeg opp med 75 G. Opp 3 størrelser. Håper de ikke vokser mer.. huff, er uke 10.

Back
Topp