Puppene

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Puppene har vokst og brystvortene er blitt større, de ser ikke ut som mine lenger, men som mammapuppene som jeg hadde sist. Er også av og til noe som ser ut som tørket melk innimellom "knoppene".. Er det et tegn på at melken kommer tidlig? Sist begynte jeg å renne i uke 20.. Andre som har merket noe?

Jepp, kunne presse ut melk fra uke 5-6 :)
Jeg bruker vanligvis 75B, kjøpte ny bh idag, 75D, synes det er ganske stor forskjell :)

Jeg har ikke melk, men noe størknet "noe" i selve brystvortene. Måtte kjøpe ny bh allerede i uke 6, gikk raskt fra 75D til 80DD. Hvis de blir større nå må jeg nok ut på shopping igjen :P

Mine flappser har ikke begynt å tenke på noen ting. Har større ring rundt nippelen barra. Hmmm gjørr vel ikke noe det, ennå vel e jo 7/8 mnd te babyane komme :-)

Har samme greia her... og VONDT! Men, de skal gjerne vokse litt til for min del, blir spennende å faktisk ha pupper en stund! ;)

Jeg venter i spenning på at puppene skal vokse:D Hadde vært stas med litt pupper til en forandring, men hittil er de bare veldig, veldig vonde:)

Forferdelige smerter, og vokst sikkert 3-4 str.. helt grusomt om jeg skal være ærlig, det er dette jeg grudde meg mest til!

Back
Topp