puppene!!

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Hver gang jeg tar av bh`n så er puppene funktige, ikke sånn at det er bløtt i bh`n men kjenner at puppene er fuktige når jeg kjenner.. Er det råmelka det da??? synes det var så tidelig, merket det sist svangerskap å, men ikke før på slutten...

Noen flere som har det slik??

Ingen erfaring ang dette som du nevner nå så tidlig.det eneste jeg merker er at puppene er jævli øm når jeg tar av bhen,særlig etter i går da jeg hadde kjøpt ny med god støtte...

Hjeeeelp!!!
Nå måtte jo jeg også sjekke... Og jaggu kunne jeg "melke" ut noe greier :-/

Så sånn egentlig så betyr vel det at denne gangen burde det være sikkert at det går bra?

Jadda! Jeg kan også få ut noe. Kunne jeg for flere uker siden. Og de er vonde som fy! Helt forferdelig!

Få ut noe ja, om man "melker", men mener at det skal man ikke gjøre (hvis jeg husker rett, tre-fire år tilbake i tid)

Ikke merket noe råmelk enda, kommer kanskje tidligere denne gangen? Merket lite til det forrige gang også, så råmelk en gang mot slutten av svangerskapet da. 

Men denne gangen er de ømmere enn sist... blæh... Nesten så det er vondt å dusje noen ganger...

Her er de igrunn ikke ømme lengre, merker kun at det kommer noe ut av de...

Kanskje det betyr at jeg får noe melk denne gangen ?? hehe, lov å håpe..

Puppene mine ble ømme hver gang jeg tok av meg BH før jeg la meg, utrolig plagsomt. Har jo nettopp kjøpt meg ny bh i en større størrelse. Må visst kjøpe enda en ny i ny størrelse :/ Bah! Tror dere sportsBHen ville vært bedre? Vurderer den no... Har en, men for liten no :/

Back
Topp