Puppene...

Suverina

Gift med forumet
Puppene mine lekker bare mer og mer.... [&:]
Kan snart starte opp med melke produksjon nå...... [8|]Trenger bare så vidt å klemme på dem, så plopper det ut dråper.. presser jeg litt renner det.....[:-]
Så plagsomt..... [&:]

Ikke noe her heller... Bare litt tørket hvit greie av og til... Men kommer vel forhåpentligvis når det skal da [:)]

Har aldri lekket noe før barnet har kommet [:)]
Veldig behagelig og ikke noe jeg streber etter kan du si [;)]

Her lekker det også! Så har begynt med ammeinnlegg i bhen, for gidder ikke å vaske bh hver dag (har ikke så mange som passer for øyeblikket).

Er så vidt det kommer ut noe her. Må knipe masse da.Men plutselig er et merker på t sjorten

Lekker bittelitt, mest om natta....[&:] 

hmmm prematuravdelingen på sykehuset trenger all den morsmelken de kan få hvis du vil det [:)] var bare en ide altså [;)]

Hm, jeg kan ikke si at jeg lekker, men det kommer da ut når jeg klemmer og hver morgen er det størknet hvitt på vorta, men ikke noen flekker noe sted, heldigvis![:D]

ORIGINAL: Mariannek

Kan snart starte opp med melke produksjon nå...... [8|]Trenger bare så vidt å klemme på dem, så plopper det ut dråper.. presser jeg litt renner det.....[:-]

Akkurat som meg du[:D]

Kommer ikke en dråpe her i gården, får satse på at d kommer etter hvert,[:)]

ORIGINAL: Moncabang

ORIGINAL: Mariannek

Akkurat som meg du[:D]

Godt jeg ikke er alene... [;)]

Her er det tørt som bare det... håper det kommer når det skal.....
Er jo ikkenoe mål å få det for tidlig heller...sikkert et styr for dere som har det kan jeg tenke meg, selv om det  er et bra tegn på at ting fungerer.

Ikke fullt så ille her men nesten, ta det som et positivt tegn: Puppene dine fungerer[:D]

Ikke alle som er så heldige å ha melk til babyene sine[;)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Kjekt å høre at man ikke nødvendigvis må ha noen tegn til melk eller annet "gørr" før barnet er kommet. Jeg har nemlig ikke noe som helst tegn til "lekkasje". Gjennomgikk dessuten en brøstreduksjon for ca 8 å siden da de fjernet 1,5 kg til sammen. Sjansen for at jeg kan amme i det hele tatt er vel ikke kjempe stor akkurat, men jeg vil selvfølgelig uansett prøve...

ORIGINAL: Smulan

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Kjekt å høre at man ikke nødvendigvis må ha noen tegn til melk eller annet "gørr" før barnet er kommet. Jeg har nemlig ikke noe som helst tegn til "lekkasje". Gjennomgikk dessuten en brøstreduksjon for ca 8 å siden da de fjernet 1,5 kg til sammen. Sjansen for at jeg kan amme i det hele tatt er vel ikke kjempe stor akkurat, men jeg vil selvfølgelig uansett prøve...

Det har ingenting med hvor mye melk man får evt uansett. Jeg har hatt melk nok til hele nord europa når ungen har kommet ut [;)]
Får håpe du får det til om du vil og hvis ikke er det ingen krise! Lykke til! [:D]

ORIGINAL: madonna

hmmm prematuravdelingen på sykehuset trenger all den morsmelken de kan få hvis du vil det [:)] var bare en ide altså [;)]

Det er nok ikke "ferdig" melk som lekker før babyen er født, så den kan dessverre ikke brukes til noe...

Back
Topp