Puppene

RalkattLia

Forumet er livet
Ja puppene mine har aldri vokst i et svangerskap...Blitt kun store etter fødsel...
Men nå begynner dem og bli skikkelig tunge og runde igjen....

Helt rart....

Må legge til at etter jeg ammet lillegutt så ble dem helt ødelagte....har jo ammet 3 barn...nr 1 kun i en mnds tid...nr 2 nesten et år...og sistemann helt til han var 14 mnd....SÅ det som var igjen var kun skinn...Hadde jo fått tilatelse fra samboeren og ordne meg silikon....Men måtte vente siden det ikke skal være melk i puppene...
Men ble jo gravid så da ble det jo ikke noe...Får vel vente et par år igjen...

Og så har puppene allerede blitt ganske så brune alt sikkert fordi dem ikke hadde rekt og blekne helt etter sist...
Blir vel blå svarte denne gangen da...[8|]

hehe de begynner å bli tyngre igjen her å.
men de to siste andre gangene jeg har vært gravid
har de blitt knall harde..men ikke enda denne gangen da.
Men når ungen her er kommet nå
er det tummy tuck og puppeløft på gang
hehe[:D][:D]

Merker ingen forskjell ennå, tror jeg! [:)] Gjorde ikke det sist heller, før etter melkeproduksjonen var i full gang! [:D]

Her har de også vokst [&o] også jeg som var så fornøyd med at de endelig hadde blitt "normale" i størrelsen igjen, kjøpte flere nye bh'er, og vips en måned senere er de nå for små... Vel litt må vi vel ofre for å bli mammaer igjen [8D]

Brune og runde pupper høres helt smashing ut spør du meg[:D][:D]
Vi må ta med alle de kroppslige fordelene av en graviditet vi kan!!

Kan det ta en stund før dette brune og de harde puppene kommer innimellom?? Hører det er så mange som sier at de allerede er brune, harde og supervonde.. Mine har bare vært litt tyngre kanskje, men ikke vonde. Har vært noe bekymret for dette også, men har jo også hørt om de som ikke har hatt vonde bryst i det hele tatt. Så lurer jo på om det kan være like normalt???
Hilsen 1.gangs

Mine er kjempeømme og har vokst 1 størrelse! måtte gi meg over å kjøpe meg noen nye BHer idag for det var så ubehagelig. Jeg har to svangerskap bak meg og da har jeg ikke merket forskjell på puppene før det kom melk så det er helt normalt det også [:)]

mine har blitt litt tyngre og fyldigere(Jippiii!!), men har ikke endret noe farge på brystvorten. Gjorde ikke det under hele forrive svangerskap, så det er nå greit om jeg unngår det denne gang også[8D]
Men den store fylden i puppene kommer vel etter fødselen, slik det gjorde med 1.mann. Da ble puppene så store at jeg fikk mange strekkmerker rundt dem. Fikk ingen strekkmerker under svangerskapet.
Så der har du litt svar på spørsmålet ditt ViPrøverIgjen[:D] Noen opplever det kjapt, andre må vente til etter fødselen, og noen får ikke mørke brystvorter i det hele tatt. Ømme pupper tror jeg også er veldig individuelt.Mine er mye mer ømme denne gang enn forrige, da la jeg knapt nok merke til det

Jeg har forresten også planer om silikon etterhvert(må bare få en til først), men må jobbe litt med å få mannen med på notene-han liker overhode ikke tanken

Her har jeg gått fra 75B til 80C nå....
Den holder foreløpig, men vi får se om det vokser mer!
Her har jeg vært litt øm på sidene ved armhulen og på brystvorten, men ikke så mye ellers....
Har ikke endret farge heller....

nei her er de heldigvis ikke blitt større. har tidligere hatt silikon og da jeg gikk igjennom sist svangerskap vokste de fra en dobbel d til en f cup. Har tatt ut silikonen nå men har fremdeles en f cup og det.er mer en nok.
etter dette svangerskapet blir det løft og nye innlegg[:)]

Eg har naturlig ganske store pupper (bruker 85F). Eg fekk fort superømme pupper, og dei er fremdeles tunge og vonde. Må gå med BH heile tida, til og med om natta! Men har ikkje merka noko endring i farge...

Mine har også vokst noe grådig. Gubben liker veldig godt:P
Har nok gått opp to str tipper jeg, og har allerede råmelk. Råmelka la jeg merke til mellom uke 5 og 6

dem har vokst hos meg og vennen... masse og jeg hadde jo dd i cup fra før nå har jeg g den bh jeg hadde når jeg var høygravid med O.M lurer på hvor mine skal stoppe jeg 

Back
Topp