Puppene våre

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Har deres vokst mye hittil eller?
Jeg har plutselig gått fra b-cup til c.... Ser helt rar ut naken, ser ut som noen andre sine pupper
Men skal jo ikke klage akkurat

Tror ikke mine har blitt noe veldig større, men de har blitt fastere og tyngre tror jeg. og så mener min kjære mann at brystvortene er mye større.[;)]

Det var faktisk tyngde og fasthet på puppene jeg fikk mistanke om at prøveprosjektet var vellykket, før test

Var gravid i 13 uker sist og de vokste som ballonger, når jeg hadde MA i januar falt dem sammen som nettopp ballonger, MASSE strekkmerker, og det kom bare etter 13 uker.. Så lurer på hvordan dette skal gå. Har 75DD fra før av og i dag må jeg finne meg en ny BH. De er ømme, til tider skikkelig vondt å komme bortig. Brystvorten "flyter" utover og er meget tunge.. Lurer veldig på hvor dette skal ende.. Skal i alle fall kjøpe meg en god (dyr) BH i dag.

Hadde nesten ikke brystvorter tidligere, men det har jeg virkelig fått nå!
Men håper ikke puppene vokser så veldig mye mere, jeg er ikke så tjukk (enda!) akkurat å det vil bare se helt rart ut[:D]

Mine pupper er så ømme at vist jeg springer ned trappa hjemme så river det skikkelig i brystene.. men er mens brystvortene som er ømme.

Du må ikke springe så fort da vet du [:D]

nei tror ikke det, de vokste en del da jeg gikk gravid med embrik og har vel ikke rukket å krympe så mye enda, gikk opp en str

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg har det slik jeg også. Puppene er blitt fastere og tyngre. [:)]

me2, gått fra c cup til nesten d cup nå [:D][:-]

Ikke vokst noe her, men jeg ammer da. Kan jo ha noe med det å gjøre??

Forrige gang vokste de med en gang og ble dritømme. Merker ikke noe nå.

de har blitt tyngre bare.. sist gikk jeg opp fra c-cup-f-cup [:-]

Mine har vokst fra en stor c til en stoor d. Er så vidt jeg får plass til dem i en bh som er størrelse d. Blir litt formye av det gode for meg. Samboeren min har drevet å kalt meg for Dolly Parton de siste dagene,så det blir jo intressant å se hvor dette ender :)

Ho ho ho studerte meg litt i speilet i sted og jammen ta er ikke den venstre nesten dobbelt! så stor som den høyre.. Ser helt kokko ut.. hehehe. Puppekomikk [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Jeg har det slik jeg også. Puppene er blitt fastere og tyngre. [:)]

me2, gått fra c cup til nesten d cup nå [:D][:-]

Ja, det er vel på tide å kjøpe nye BH'er før de faller ut. [8D]

det er allerede innkjøpt [8D] hehe.. får jo 4 pupper nesten i c cupen [:D][:D] og det holder med 2 [;)]

Har også handla nye bher, men eg må kjøpe forlenger til dei no[:-][:-][:-] Er oppe i 90C eg[8|][8|]   Og dei er veldig ømme og det kjennes ut som nokon stikker kniver i dem til tider..... Au au au au au[:'(][:'(]

ORIGINAL: siljegulli

Har deres vokst mye hittil eller?
Jeg har plutselig gått fra b-cup til c.... Ser helt rar ut naken, ser ut som noen andre sine pupper
Men skal jo ikke klage akkurat

Jada, hele 2 størrelser her. Ikke er det behagelig heller. Men mannen min syntes det er helt topp
[:)]

I mitt forrige sv.skap så ble de større. Gikk opp hvertfall en, om ikke to str [:-]
Så etter amming og sånn så....poff! Borte[8D] Lufta gikk ut av de.
Så nå føler jeg de er som to slappe poser som henger der...jaja...[:D]
Lurer på hvordan de blir denne gangen. Har merka at de er litt fastere nå faktisk[:)]

merker ikke forskjell på størrelsen... men de er kjempe vonde.. .au... [&o]

Back
Topp