Puppene lekker...

*_tingeling_*

Glad i forumet
Er det noen her som har begynt å produserer råmelk? Jeg har hatt det en stund, men nå begynner det å lekke ganske mye. Spessielt om natta... I starten kilte det litt i brystvortene, men det har det sluttet med. Jeg bare merker at det renner. I følge jordmor så kan det ofte bety at man vil produserer masse melk. Greit det da.  

Det er ikke sikkert at det skjer med deg da. Jeg vurderer å kjøpe innelgg ... Litt kjipt dersom det skulle synes igjennom

ORIGINAL: lille my06

Er det noen her som har begynt å produserer råmelk? Jeg har hatt det en stund, men nå begynner det å lekke ganske mye. Spessielt om natta... I starten kilte det litt i brystvortene, men det har det sluttet med. Jeg bare merker at det renner. I følge jordmor så kan det ofte bety at man vil produserer masse melk. Greit det da.  

Nope...
Her er det bare fryd og gammen[;)]

Her lekkere det veldig mye om dagen så jeg må bruke ammeinnlegg.

Ingen dråper fra desse store muggene[8D]

Ingen dråper her heller[:)]

Kom en halv dråpe her en dag, but that's it. Orke rikke at denne kroppen skal lekke noe mer enn den allerede gjør[;)]

Meieriene har vært i funksjon lenge her![:D]

samma probleme her og.. renner som bare det på natten. [:'(] plagsomt ja, men sikkert så absolutt verdt det når den lille kommer. [:D]

Back
Topp