Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Går kveld merket jeg at jeg våt på toppen (etter jeg hadde tatt av meg bh`en)... ikke sånn kjempemye...men det kan ikke være noe annet enn puppene kom jeg frem til...noen andre som har opplevd det? og vet hva det er?? melk er vel litt i tidligste laget??
Det er råmelka det :)
Fikk det i uke 13sist, å hatt det en stund nå. enda jeg slutta å amme i mars, å hadde melk frem til jeg ble gravid, ble det faktisk borte etter jeg fant det ut, å kom igjen for noen uker siden :)
Kan være godt å invistere i noen ammeinlegg å putte i bhen fremover, siden det sjeldent blir mindre renning :P Å helt normalt! :-)
Hehe, jeg satt og leste for mannen om uke 16 her om dagen og der sto at allerede nå kan noen oppleve litt lekking fra puppene. Lo litt av det, og presterte vel også å si at det nesten var litt ekkelt siden det er en stund til en har bruk for melka liksom.. Noen timer senere lo jeg ikke så høyt lenger ..
Hehe....skal ærlig innrømme at jeg begynte å lure :P syns det virket så merkelig å få det nå..og ikke har jeg hørt noe snakk om det før heller.... jaja...da får jeg vel belage meg på å investere i noen amme innlegg da :)) hehe...