Puppene i svangerskapet ?

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Brystvortene og området rundt skal i følge alle nettsider jeg har lest, bli mørkere/brunere nå i svangerskapet.
Stemmer dette hos deg?

Stemmer ikke her.

Lurer på om det kan være en sammenheng mellom at de er like rosa som vanlig og sårhet ved amming?

Mine er også blitt mørkere. Og jammen meg STORE!!! :joyful::D:hilarious:

Både mørkere areola og større brystvorter her, pluss de er kjempe-ømme og tåler ikke at noe "dras" over huden i det hele tatt.
Og så har jeg vel gått opp 2stk cup størrelser, så håper de slutter å vokse nå!:stop::wacky:

Med nr. 1 fikk jeg ikke mørkere i rundt før jeg gikk ut i permisjon. Mens med nr. 2 som jeg går med no kom det ved positiv test om ikke før :-) så varierer vell hos kvinner og svangerskap ;-)

Så da stemmer det på dere :) Slet noen av dere med sårhet?
Mine vokser og blir større (hurra! :D :P) men ingen endrig i farge. Ikke forrige gang, og ikke denne gangen (så langt i alle fall)
Syns det er litt rart å spørre jordmor om det, men.

Forandret farge og vokst mye [emoji58] håper ikkje de blir så mye større etter fødsel syns de begynner å bli veldig i veien [emoji23] (gått fra B til F [emoji32])

Ikkje endra farge enda vertfall, men blitt tyngre og fyldigere enn til vanleg. Er øm og sår..

Sniker fra desember.

Mine har vokst litt men ikke veldig mye og det virker som det har bremset opp endel, faktisk. Men areola har blitt mørkere og mye større!

Jeg har kun merket det i dette svangerskapet. I tillegg til at de har blitt en del større :bored: men det er vel normalt. I de andre svangerskapene merket jeg veldig lite til forandringer der...

Back
Topp