puppen full!

Badeand*

Forumet er livet
Disse puppene mine bytter på å være stappfulle! Emma klarer ikke å spise fra de når de sprenger sånn, for det kommer så mye ut at det bare renner ut av munnen igjen!

Så i dag våknet jeg med så sinnsykt spreng på den ene puppen, Helt steinhard. Prøvde å håndmelke men det gikk ikke, så måtte dra frem pumpa, og jaggu ble flaska full. Enda er det masse igjen...hmmm...ser i grunn ganske teit ut....en kembo-pupp og en helt vanlig en [:D]

Kjempepupp på ene siden?  Har samme problemet, men det virker som det er permanent!!!!  Den *store* er myk og fin men diger i forhold til den andre.. Sambo ler av meg....

jeg har ikke melk i mine lenger jeg..bare to-tre dager jeg hadde, så var det stopp[:(][:(][:(] funker ikke å håndmelke eller pumpe heller...borte vekk alt som ligner melk[:(] 

men men,,,har flaska vi...hun er hard på den![;)]og nå kan jo pappa'n gi også[;)]

ORIGINAL: Førstegangsgravid*84

jeg har ikke melk i mine lenger jeg..bare to-tre dager jeg hadde, så var det stopp[:(][:(][:(] funker ikke å håndmelke eller pumpe heller...borte vekk alt som ligner melk[:(] 

men men,,,har flaska vi...hun er hard på den![;)]og nå kan jo pappa'n gi også[;)]

Lite igjen hos meg og[:(]
Men, mye bra mat i MME[;)]

huff lei av disse puppene ja.hadde nettopp besøk og da måtte hun sef få mat og den andre bare lakk det fra enda jeg går rundt med dobbelt ammeinnlegg.tror jeg må kjøpe sånn oppsamler greie som jeg kan samle i en flaske og fryse.

Jeg skal på apoteket og kjøope oppsamler i dag. Kan jo like godt ta vare på det, i stedet for at alle klærne blir tilsølte hele tiden.
Kan ikke huske at jeg lakk så mye forrige gang...

Misunner dere jeg[:(]

ORIGINAL: eddogcamilla

huff lei av disse puppene ja.hadde nettopp besøk og da måtte hun sef få mat og den andre bare lakk det fra enda jeg går rundt med dobbelt ammeinnlegg.tror jeg må kjøpe sånn oppsamler greie som jeg kan samle i en flaske og fryse.

Dette kjøpte jeg for en uke siden, og det er en kjempe investering [:D] Det hender jeg samler opp til 50 ml på bare en pupp!!Så har alt mellom 50 og 100 ml å fryse ned hver kveld!
Er ikke alltid jeg gidder å finne den fram, og da blir ammeinnleggene kliss bløte...

wow!
Amaya og jeg er ikke helt enig om ammingen, så her går det i pumping... men jeg klarer ikke å pumpe ut mer enn totalt ca 250 ml pr døgn...
Er imponert over de mengdene dere får i overskudd....
*sukk*
Det blir vel mest mme på Amaya da... hun overlever vel det og!

Heluen girl!

Grattis med 1 mnd dagen din Kian!!

Stikker snabbtur innom mens stian skifter på bleia. Går i ett. Var på helsekontroll i dag og nå er tulla 4,1 kg ca. Godt man får igjen for amme stress. Idag skal vi begynne gi henne litt flaske. Eller stian skal. Så mor får hvile litt mer.
Var på cc vest for første gang i dag med Juliana. Tror dere jeg var stolt mor eller! Strutt strutt! Imorgen er det fysio. Godt komme igjgang. Klarer kun gå en halvtime så verker bekkenten . Gruer meg da stian begynner jobbe imorgen. Alene med Juliana! Vææ

Nå skriker hun etter pupp

Baaai! KOse dokker!

Klems!

Ps!MOncisu....håper vi rekker chatte litt på msn snart....men det var det med timing for begge dah[;)]

Logget meg på msn nå.

Pupmet meg i dag, fikk ut 10 ml[:(]

Back
Topp