Puppelupper

Alexanders mamma

Gift med forumet
Har puppene deres forandret seg noe etter ammingen?

bortsett fra at de er blitt litt slappere i fisken etter to unger så bruker jeg samme bh-str som før begge svangerskapene... [:)] (holdt på å si at de ser brukt ut...[:D]) *knis*

Ja, de er blitt mye mindre og "slappere"..[:'(] Har bare to små rosiner igjen... hmmmmm[8|]

slappare här med.. å dekorerade med en del streckmerken, så skulle du ha tatt en before and after picture så skulle du aldrig tro dem satt på samma person.. [:D] men men de e prisen jag gladligen betalar för min lilla gullklump.. heldigvis så har jag en sambo som är mer glad i fina rumpor än en fin utringning så han klagar inte..[:D]

Knuste due egg som mamma sier...[;)]

ORIGINAL: tweety78

Knuste due egg som mamma sier...[;)]

tja, de spretter utav bh'n når gutten vil ha mat, og når han er ferdig må jeg rulle de på plass i bh'n igjen[:D]
Er litt fasinert av brystvortene jeg, da....utrolig hvor store/lange etc de kan bli etter noen mnd med intens suging....

mine e slappe myggstikk me strekkmerker! å en stor pupp å en liten pupp! allså,hehe,ett stort mygg stikk å ett lite[:D]
gruer mæ t å slutte å amme,de krymper sikkert inn da!

Pupper, hva er det???[:'(][:'(] De skal blåses opp til normal størrelse igjen etter neste barn[:)]

ORIGINAL: Nates Mamma

tja, de spretter utav bh'n når gutten vil ha mat, og når han er ferdig må jeg rulle de på plass i bh'n igjen[:D]
Er litt fasinert av brystvortene jeg, da....utrolig hvor store/lange etc de kan bli etter noen mnd med intens suging....

signerer denne jeg[:D]

AAhhh..jeg vil ha SMÅ pupper jeg!!  Str C/D...*drømme*

Mine er iallefall ikke blitt mindre..*sukk* Har ei venninne som har fått innvilget reduksjon nå..og hun har mindre pupper enn meg..kanskje jeg skal gå til legen også [:'(]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Pupper, hva er det???[:'(][:'(] De skal blåses opp til normal størrelse igjen etter neste barn[:)]

Vurderer det jeg også[;)]

ORIGINAL: Peggy85

ORIGINAL: Nates Mamma

signerer denne jeg[:D]

Denne kan jeg trygt signere også Hehe [:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

hihi.. ja me..[:D]

Eh JA![:'(]
Større, men slappe og fulle av små strekkmerker[:'(][:'(]
Ikkje som dei var- i det heile tatt. Fysjamei!

Mine har blitt større de. Bruker bh-størrelse D

Back
Topp